NAK TAHU MACAM MANA TRAFFIC BLOG MELEKIT MENINGKAT??

12/19/2010 05:25:00 AM suria lekatlekit 11 Comments

Nak tahu sangat - sangat ker?? Blog melekit ni takde la 1 hari beribu orang masuk tapi setiap hari ada la peningkatan kalau di update. Kalau bercuti sekejab.. kadar keturunannya takde la mendadak sangat. Sesuai la dengan entri basi . So meh nak tunjuk sikit kat korang. Maybe something yang boleh share dengan korang.

Bloglarian merupakan penyumbang terbesar traffic di blog melekit ni (Melalui Referring URLs). Stats ni bertarikh seperti di atas. So, sila join bloglarian yer.. Memang ia juga salah satu cara membantu blogger meningkatkan traffic.

Selain bloglarian blog hakeemkira, blog Ben Ashaari, Blog ar-rifke, Blog Makbudak, Blog Cekal, Blog ishaserabut (Cik Gallus Gallus untuk Segmen BA Saya Suka Blog Kamu) juga berjasa pada traffic di blog melekit. Thanks semua.

Referring Sites pula selain Google.. Networkedblogs di FB juga membantu peningkatan jumlah traffic untuk blog Melekit ni. So yang belum active networkedblogs ni & ada acc FB sila berbuat demikian sebab ia juga salah satu medan kita memperkenalkan blog kita sebab dia autopublish di FB entri setiap kali kita update.
Disamping tu Blog Ben Ashari juga turut berbudi pada Blog Melekit ni.. So Rajin2 kan la join segmen yang BA Anjuran sebab tak sia2. Termasuk bloglarian, Blog hakeemkira, Blog Mak Budak & Blog ar-rifke juga membantu. Blog2 ni agak popular..

Ni sekadar Iklan jer.. Kekekeke.. Keywords blog melekit memang tak terkecuali dengan perkataan Bontot tapi dah berkurangan berbanding dulu. Kebanyakkan keywords bermula dengan bontot. Tak senonoh betul!
So, Uolls apa yang boleh membantu korang tingkatkan traffic kat blog korang melalui Traffic source yang aku printscreen ni try korang lak join. Contoh macam bloglarian & Segmen2 dari BA. Sungguh tak tipu kalau attached popular post Segmen BA juga tersenarai dalam popular post aku yang banyak views.

11 comments:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com