SAYA MINTA MAAF YER...

12/16/2010 02:03:00 AM suria lekatlekit 6 Comments

Entry Perlu Ke? tu mungkin membuat banyak hati yang terasa.. (Maybe). Mungkin di salah erti maksud yang nak di sampaikan sebab kelemahan penyampai saya juga. So disini saya mahu jelaskan sesuatu..

Saya tak bermaksud melabelkan semua blogger yang meng attached resit pembayaran sesuatu benda yang agak mewah sebagai menunjuk - nunjuk. Adakalanya saya juga tertarik membaca entri - entri yang bersifat macam tu.. TAPI bergantung pada penyampaian, cerita & tujuan sesuatu attachement itu di buat. Saya bersetuju dengan pepatah english yang memang popular sekarang "Sharing Is Caring". Yer.. kita berkongsi sesuatu untuk pengetahuan & rujukan bersama orang lain memang amalan yang baik jika niat kita pun baik la. Tapi tidak semua orang membuat attachment dengan tujuan "Sharing Is Caring".. Kadang - kadang saya terbaca entri - entri yang seolah - olah menunjuk - nunjuk sangat yang beliau seorang yang kaya, mewah & semuanya high class gitu. Bukan dengki tapi jadi meluat pula. Berpada - pada la nak menunjuk2 pun...

Setakat nak berkongsi kegembiraan.. It's ok. Macam dapat tiket free ker, dapat hadiah mahal.. It's ok! Itu adalah memori yang mahu kita ingati sampai bila - bila. Mungkin disini juga sebagai arkib memori kita refresh balik di masa akan datang. Saya tak bermaksud semua yang buat macam tu.. untuk menunjuk - nunjuk yer. Yang menunjuk - nunjuk akan tahu kepada siapa saya tujukan walau saya tak point mana - mana blog or blogger. Kita mungkin boleh menipu orang lain tapi agak mustahil untuk menipu diri sendiri sebab hanya kita saja yang tahu kebenarannya.

Disini saya nak minta maaf pada mana - mana blogger yang terasa.. Hope kamu -kamu semua faham yer maksud saya. Sesungguhnya dunia kata - kata takde nada & senang untuk di salah tafsirkan maksud sebenarnya kita cara penyampaian lemah & salah. Mungkin salah faham yang berlaku adalah dari kelemahan saya sendiri. Sekali lagi.. SAYA MINTA MAAF KALAU ADA HATI  HATI YANG TERASA yer.

6 comments:

  1. erm... ade yang terasa eik.. takpa la.. nak buat macam mana..

    ReplyDelete
  2. rambut sama hitam hati lain2. cara dan citarasa juga lain. pandangan lagilah lain kan?

    kita boleh fikir sesuatu perkara dari pelbagai sudut.

    always look on the bright side.

    syabas abby atas pengakuan secara jujur dan terbuka!

    oh btw, cekla kerja sebagai pencari kerja. hehehe.

    ReplyDelete
  3. mungkin secara kebetulan kan :))
    kuar plak entry tu lps akak tempek gmbr resit which rasanya itu 1st time kut tepek resit. Hehe. So, mungkin akak terasa tapi seyes tak la kesah pun. Lekat Lekit pun ada hak utk menulis. TAkpe...voice out. Tak salah pun :)

    Tp, take it +ve way, akak ucapkan terima kasih krn menyedarkan akak yg tak suma org boleh pikir apa yg kita pikir kan :))

    Salam hari Asyura - 10 Muharam 1432

    ReplyDelete
  4. aku pun meluat dengan blogger yang budget perfect.. kata raya la papep entah.. nyampah i

    ReplyDelete
  5. hehehe..siapa yang makan cili dia terasa pedas hehehe...jangan terasa terhidu ye..:)

    ReplyDelete
  6. betul la tu.... terasa ke,terkecil hati ker. itu namanya manusia.
    lagipun dunia blogging ni adalah pembaca baca dengan intonasi masing2. bukannya dia dengar intonasi si pencerita yang tengah berkongsi ker, berlagak ke, bertunjuk-tujuk ker..... kan2??

    for me?
    ai tak terasa hati langsung. ai just share apa yang cik lekit cerita and apa yang ai penah buat. maknanya ai pun penah buat. tanggaan orang???
    itu bukan masalah kita.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com