AMAH MENYANGKAL DAKWAAN BLOGGER

1/08/2011 03:48:00 AM suria lekatlekit 4 Comments

Susulan dakwaan Merogol, Bekas pembantu rumah Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim semalam menafikan dakwaan dia telah dirogol oleh bekas majikannya itu seperti yang tersebar dalam Internet baru-baru ini.

Wah.. Blogger sekarang menakutkan betul! Berani tulis cerita - cerita yang tanpa bukti. Tampil membuat penjelasan bekas pembantu rumah Datuk Seri Dr. Rais membuat kenyataan dia di beri layanan yang baik sepanjang berkhidmat di situ.

Mari kita fikir sama - sama kenapa boleh timbul isu ini sekiranya tidak benar?? Mungkin juga sebab politik?? Takut aku dengan politik sekarang. Penuh dengan caci maki, fitnah menfitnah.. Masing - masing cuba meraih kepercayaan rakyat sampai sanggup menggunakan taktik kotor & keji. Pandangan ini tidak merujuk pada kes tersebut yer cuma aku sekadar nak bagi pandangan peribadi jer tentang politik zaman sekarang.. Betul atau tak tuduhan tu hanya Allah & mereka yang terlibat sahaja yang tahu.

Aku cukup takut nak melibatkan diri secara terbuka dalam politik ni.. Nak aktif dengan mana - mana parti pun risau sebabnya..

1. Punca perpecahan. Tak kira la dalam masyarakat atau ahli keluarga & sanak saudara sendiri. Ini realiti apa yang aku lihat. So, tidak menjebakkan diri dalam mana2 parti buat aku senang untuk bergaul dengan sesapa saja atau dari kaum keluarga aku sendiri.

2. Aku memang tak berjiwa politik tak bermakna aku takde jiwa patriotik. So jarang update pasal politik cuma amik tahu sikit - sikit.

3. Parti politik yang banyak dalam Malaysia buat aku confisue.. Mana satu nak ikut. Ikut yang ni nampak mundur dari segi itu.. Ikut yang tu.. nampak salah dari segi ni. So, aku tak tau mana yang terbaik.

Cukup la tiga.. kang banyak - banyak jadi melalut lak. Ni pun tak terlari dari tajuk entri. Apapun layan je la ekk entri pagi. Memang mamai sikit

Rujukan (kosmo) :  Laporan blogger tidak benar

4 comments:

  1. ish, politik ni la paling penting kat dunia ni cik lekit..salah pilih pemimpin lingkup la negara.. kn hukum memilih pemimpin tu wajib ke atas setiap org islam..hehe


    Rahsia Disebalik Yahoo!
    Contest Layanzz Community!

    ReplyDelete
  2. mak i awal2 dh pesan..nak nulih blog boleh tp jgn nulih isu plitik dia takut i masuk ISA..dunia politik tu penuh dgn tipu muslihat..i pon x tau mana pemimpin yg benar2 nak tolong rakyat..semua nampak mcm ada agenda sendiri..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com