BILA BE DAH JADI ME.. KEPUASAN BERBLOG & JANA PENDAPATAN

1/26/2011 11:52:00 AM suria lekatlekit 6 Comments

Pagi - pagi lagi dah check tabung nuffnang. Hari 2 lagi BE dah bertukar wajah menjadi ME.. Ok la tu dah lama sangat tu dia berjasa. Menjadi ia 3 ME sudah. Tak nak cash lagi sebab amount takde la banyak sangat. So, tinggal 3 BE lagi untuk meneruskan perjuangan.

3 BE yang dah berubah wajah kepada ME

Agaknya bila nuffnang nak bagi BE baru lagi...??? Dah jadi mata duitan kau sekarang ekk Lekit. Abis.. Peluang menjana pendapatan sambil berblog ada.. so tak salah kita kejar, kan?? Apapun di samping menjana pendapatan dengan blog.. Hope Lekit takde la tersasar dari landasan berblog kerana mengejar duit semata - mata.

Berblog ni memberi Sang Lekit kepuasan bila dapat menulis sesuatu even benda yang selalu orang pertikaikan adalah isu kupas kupis artikel akhbar. Nak tau kenapa Lekit suka kupas kupis isu akhbar ni?? Sebab tak ramai yang suka baca paper dengan artikel panjang berjela dengan bahasa formalnya. So, Lekit cuba sampaikan informasi & isu2 semasa dengan seringkas yang boleh tanpa skema dengan bahasa2 surat ni.

Sekarang ni bukan 1 2 blog yang ada.. Malah beribu2 blog even budak sekolah rendah pun dah mula pandai tulis blog. Kalau entri panjang2.. Orang akan skip juga kalau cerita & gaya penulisan yang membosankan. Adalah lebih baik entri pendek tapi orang abiskan pembacaan tahu mula & tamat sesebuah cerita tu. Kan??

Biarlah orang nak cakap nenek dorang pun boleh tulis blog kalau setakat amik dari artikel akhbar.. Lekit tetap dengan cara Lekit merojakkan blog melekit ni dengan pelbagai cerita tak kira dari mana sumbernya. Selagi berada di landasan yang betul.. Kenapa kita harus down dengan kata - kata yang menjatuhkan kita?? Ambil sebagai cabaran.. sudah!

6 comments:

  1. bila la BE nak berlambak nie..hehe..apa2 pun membebel jer lg kat blog..ada kt amik..takder teruskan membebel

    ReplyDelete
  2. hehe...tahniah...nampak la hasilnya kn... =) sy pown bru blaja...sila beri tunjuk ajar yer...xpro lg..

    ReplyDelete
  3. baper dapat tue hehe...nyibuk jerr nak tua kan... ;)

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com