KERANA NILA SETITIK..

1/10/2011 02:25:00 AM suria lekatlekit 3 Comments

Bak kata pepatah kerana nila setitik rosak susu sebelanga.. apatah yang nila itu bukan setitik tapi merintik rintik kan?? makin rosak la susu biar jumlah nila tidak sebanyak susu. Paham kan apa lekit nak sampaikan??

Terlebih dahulu Saya memohon kepada nurse2 yang tak terlibat dalam entri BILA SEORANG NURSE BERTANYA.. SIAPA NAK JAGA PESAKIT?? Mungkin penggunaa nurse tapi tidak segelintir nurse membuatkan ada nurse yang tidak mengamalkan sikap yang saya tonjolkan dalam entri ni terasa. Saya akui ia kesilapan dari segi penyampaian saya juga. Tidak mahu mengundang apa - apa perbalahan atau kontroversi, saya dengan rendah diri minta maaf & berterima kasih atas info melalui komen yang di beri. Tak kisah korang nak anggap Lekit penakut ke, kecut ke tapi saya memandang dari kesilapan penyampai saya juga. Rasanya itu lebih baik.

Apa yang saya cuba sampaikan adalah sikap dari segelintir nurse sebab jika di bandingkan dengan hospital swasta komplen seperti ni jarang berlaku. Maybe kos tinggi. Tapi apakah nilai - nilai murni & sopan itu hanya mampu di beli. Senang cakap layanan yang ko dapat setimpal la dengan harga yang di bayar. Sebab tu la Lekit bersuara melalui blog. Kalau nak buat komplen pasal adik.. setakat ni adik lekit ok cuma yang lekit pertikaikan adalah dari pengalaman lepas saya & pengalaman orang lain jer. Soal penjagaan dari pihak keluarga thanks 4 info yang lekit dapat sebab ada kategori, memang saya tak tahu.

So, dengan penjelasan ni hope isu nurse takkan jadi kontroversi ye.. Apapun dengan rendah diri saya minta maaf atas kelemahan penyampaian saya membuatkan ada hati yang terasa.

3 comments:

  1. bravo diatas pengakuan maaf secara terbuka ni!

    sy faham perasaan abby, tapi sebelum buat apa2 pun kita kena tahu punca permasalahan itu untuk selesaikan masalah.

    ReplyDelete
  2. lupa nak bgtahu.

    abby kena tag!

    http://sayecekla.blogspot.com/2011/01/contest-you-me-and-shoes.html

    ReplyDelete
  3. huhu..ade yg x berpuas hati ke..?
    xperla..kalo rasa salah sendiri..better explen..
    sokong abby!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com