LAGI CERITA ARTIS GADUH

1/31/2011 10:50:00 AM suria lekatlekit 4 Comments

Cerita terbaru Nora Danish & Fasha Sandha.. Gaduh dengan statement masing - masing. Si Fasha tak puas hati dengan statement Nora,.. Kata Nora dia cuma mengeluarkan fakta yang di dengar dari bekas kekasih Fasha.. Adalah lebih baik dorang ni masing - masing tutup mulut dari keluarkan apa - apa statement. Tapi biasa la yang pernah terluka kini mampu senyum, yang sedang terluka makin membara la bila isu putus cinta dengan kekasih kesayangan di perkatakan orang lain. Kononya.. Menumpang publisiti dari kontroversi yang melanda dirinya. Itu saja yang Fasha ada selama ni.. KONTROVERSI.

Lagi Isu yang takde penamat Rita Rudaini & Suaminya Aidil. Semalam Aidil kata Rita & mertuanya dah berdamai & bermaaf maafan.. Hari ni Rita kata semua tu dusta. Apa salahnya berdamai.. Rita berkeras taknak maafkan yang lain kecuali ibu bapa mertua je tu pun sebab katanya dorang orang tua. Kalau muda agaknya tiada maaf bagi mu la yer.. Nampak sangat Rita memang masih berdendam. Dendam takkan membawa apa2 kebaikan.. Sikap hati batu & pendendam Rita mula menyerlah dari kenyataan2 yang di keluarkan hari ni. Nampaknya perbalahan antara Rita & Aidil & keluarga mertuanya tak nampak ada tanda2 akan berakhir lagi.(Clik Untuk Membaca Artikel : Aidil kata damai, Rita kata dusta )

Kes Rita ni buat Sang Lekit berfikir.. Betapa pentingnya restu keluarga dalam apa juga keputusan yang kita nak buat lebih2 lagi soal jodoh. Bila takde restu macam - macam masalah akan timbul. Haruskah Rita menyalahkan orang lain sedangkan dia sendiri yang membuat pilihan?? Kalau masing2 nak tunding salah orang tu orang ni.. Takkan selesaikan apa2 sebab masing2 dengan pendirian masing2 yang rasa diri tak bersalah. Sesekali cuba la intai dalam diri.. Dimana salah sendiri untuk di perbaiki. Kan??

4 comments:

  1. sebab tu restu orang tua penting .
    rita kena lembut hati sikit . lupakan yg keruh amik yg jernih .

    ReplyDelete
  2. kehidupan sebagai artis..
    semua tu lbih kpr publisiti murahan..
    =)

    ReplyDelete
  3. MAcam2 la crita skrg ni kan..Ingatkan betul dah berdamai...

    Demi anak2 diaorg, mudah2han segala kekeruhan ini dapat jugak dijernihkan..Aminnn...

    ReplyDelete
  4. masalahnye rita tu patot lebey matured dari Aidil yg umur lagi muda. xpaham aku~

    dulu kemain x dan dan kawen. ahax. macam2

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com