NUFFNANG TOUCHING DENGAN HEARTBEAT???

3/09/2011 09:04:00 PM suria lekatlekit 13 Comments

Nuffnang touching dengan HearBeat ker?? Nuffnang cakap.. Status Glitterati akan di tarik balik jika kita pacak kan iklan yang di kira sebagai pesaing. Tapi mengikut pembacaan melekit, HeartBeat bukan iklan pesaing kepada Nuffnang.. Takkan Nuffnang merajuk dalam diam kot.. even status Glitterati tu tak di tarik balik.

Sebabnya.. Bulan ni takde pun Nuffnang bagi BE kat blog Melekit?? Sedangkan UV melekit tetap maintain jer.. Merajuk sebab Lekit dah terjebak dengan HeartBeat ker?? Bila tengok entri orang lain rancak cerita pasal BE.. ada yang lama tak update pun tetiba dapat BE.. Kenapa Sang Lekit di pinggirkan bulan ni untuk dapat BE. Ok la kalau nuffnang tak nak berkongsi kasih dengan HeartBeat kat blog melekit ni...Tapi ada juga Lekit baca kat Blog orang lain yang pacak HeartBeat still dapat BE. Haruslah membuat kajian sendiri lagi. Ok takper.. Lekit nak pacak dulu HeartBeat ni sebulan. Kalau betul takde juga BE melekat... Bermakna Nuffnang merajuk la tu.

Tapi tak juga nak ceraikan terus HeartBeat.. Kita tengok dulu earning dia macam mana?? Kalau memberangsangkan.. seperti khabar indah yang di khabarkan blogger lain tu, so tak perlu la bercerai kasih dengan HeartBeat. Kalau gerakkan earning dia siput sedut sunti jugak.. harus la di fikirkan semula. Setakat ni bagi Lekit ok la.. Tak sampai seminggu lagi pun dah ada isi tabungannya. Tapi cuma earning anak - anak lagi. Sama la dengan nuffnang dulu. Bukan terus pacak terus dapat BE. Dari sen jugak ia bermula.. Lama jugak nak tunggu di beri kepercayaan nak dapat BE.

Apapun ia bergantung pada rezeki.. Yang penting ada usaha. Tak perlu la down sangat, sebab kat blog ni bukan boleh di jadikan income tetap cuma side income jer. So, pada korang yang belum capai tahap jaya dalam menabung di samping berblog ni jangan la putus asa. Motif berblog sebenar pada asalnya bukan pasal duit, tapi pasal minat. Yang sampingan tu anggap la sebagai rezeki yer..


Untuk bershopping cenderahati cantik & murah & menjana pendapatan di blog sila clik banner di atas

13 comments:

  1. sy baru start pakai HB

    ntah
    xtaw best ke x

    Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

    ReplyDelete
  2. Salam Gurl jelita,

    akak belum pacak apa - apa pun..cuma nuff je..tu pun sen2 je..hehe

    ReplyDelete
  3. sabar2..
    nanti dpt la BE tue nanti..
    hehehehe..
    SK pun baru jer dpt..
    dkt sebulan lebih tunggu..

    ReplyDelete
  4. Nuffnang punya sudah tersangat slow sekarang...

    ReplyDelete
  5. nuffnang merajuk ngn semua kot,,keh3

    ReplyDelete
  6. betul ke?adeh,aritu kata dia takkan terasa ..hurm...

    ReplyDelete
  7. hurm kami rasa tak ada kena mengena HB bergusti dengan NUff.sebab blog kami guna dua dua.masih belum ada mana mana pihak merajuk. cuba tengok entri entri kamu.maybe ada yang terlanggar pantang nuffnang kot.

    ReplyDelete
  8. setakat ni belum ada la langgar pantang nuff.. just br 4 hr cuba HB ni.. normally tiap2 bln ada BE baru cuma bulan ni je blm dpt.. so, tertanya2 jugak ler. Apapun thanks info tu

    ReplyDelete
  9. kita tunggu..............huhuh
    gigi pun baru pakai..
    nak tgk jugak la ni.. :)

    ReplyDelete
  10. klau sye...bkan nuffnang yg mrajuk...tp,, sye yg merajuk...penat eh..habok pown tarak..last2 skali 3 sye pacak...hehe.. nuffnang, Heartbeat n ManggaAds..huhu.. stakat ni churpchurp n manggaAds yg bg tindak balas..manggaAds br 3 sen dlam 3 bulan..hikhikhik...

    ReplyDelete
  11. pe die BE tu pn masih x phm sampai skang. cam bengap je ngan nuffnang ni. hahah

    ReplyDelete
  12. rasanye hb bkn pesaing nuff..saba ye..ade la tu nnti..
    :p

    ReplyDelete
  13. a'ah kan..berblogging kerana minat tapi kalo dapat jana pendapatn banyak tu leh r dikatakan bonus dalam berblogging..saya pun xdapat BE gak sejak letak HB ni..nape ek?? alaaa..nuff merajuk ker..


    Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    atau berminat nak join GA saya..--> 2ND GIVEAWAY

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com