BURGER DAGING MC DONALD GUNA DAGING MANUSIA

10/12/2014 03:15:00 PM suria lekatlekit 6 Comments

Gamaknya dah berapa banyak manusia kena sembelih dengan Mc Donald. Bukan sikit daging manusia di perlukan untuk supply ke semua cawangan  Mc D seluruh dunia atau untuk satu negara tu. Pernah korang terfikir tak bukan Setakat sorang dua yang makan burger daging mc d tapi ramai.. memang tak cukup la setakat sorang dua manusia. Atau Mc D curi mayat untuk jadikan daging burger?

Sumber google

Hoi!! hangpa dok mengarut apa ni?? Aku tak tau nak gelak ke nangis.. Tapi aku terbaca kat FB share salah sorang dalam friendlist aku pasal ni. Katanya Mc D campurkan daging manusia dalam daging burger  mereka.

 Sumber FB

Rasanya yang ada akal tak semudah tu nak percaya atau nak share benda2 mengarut macam ni. Tapi ada jugak orang boleh terpedaya dengan fitnah2 macam ni. Boikot Mc Donald tu bagus bagi melemahkan ekonomi Israel sebab Mc D di katakan penyumbang dana pada Israel tapi fitnah tu tetap salah. Ingat... bila anda share benda yang tak terbukti kesahihannya.. Anda dah terlibat dalam menyebarkan fitnah jugak.

Beza orang yang baru kenal FB dengan orang yang dah semakin kenal apa itu FB adalah apabila mereka lebih berhati hati untuk clik butang share. Secara logik akal pun boleh fikir.. Ingat senang ke nak dapat stok daging manusia.. Jangan terpengaruh sangat la dengan cerita dogeng. hahahahaha gelak kejab.

6 comments:

  1. hahahhaa aku selalu makan fillet je.... kalau daging cannot go... tapi aku tak percaya pun guna daging manusia bagai ni.... kenapa isu ni takde dari dulu... hahua.... propa !

    ReplyDelete
  2. Bacopun nak muntah..ape lah dia orang ni....tak mungkinglah... Tapi x taulah dunia akhir zaman ...yang padti akak tak makan md

    ReplyDelete
  3. agaknya kat mana depa buang tulang2 tu..hehehe..

    ReplyDelete
  4. Suka dengan pendapat yang menyatakan bahawa boikot itu bagus untuk melemahkan ekonomi israel manakala bahaya fitnah lebih menakutkan dan bahana kepada diri sendiri.
    Kita jangan mudah amik apa sahaja yang orang post. Gunakan akal kita untuk tapis. Good entry.

    ReplyDelete
  5. eee, sengaja buat propa gamaknya
    tapi saya dah lama juga tak makan mcD ni =)

    ReplyDelete
  6. Saya ada juga nampak orang share benda ni tapi tak nak baca sbb tahu mengarut.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com