SESUATU YANG MENYERAMKAN SEDANG BERLAKU DI MALAYSIA

12/08/2015 08:03:00 PM suria lekatlekit 2 Comments

SESUATU YANG MENYERAMKAN SEDANG BERLAKU  DI MALAYSIA. Macam2 berlaku kat Malaysia sekarang ni. Kita di hantui macam2 perkara yang menyeramkan tanpa kita sedar. tapi ada jugak perkara yang kita sedar tapi buat buat tak nampak. ada jugak perkara yang menakutkan sesetengah pihak yang sesetengah lagi tak rasa menakutkan. Apa aku cakap ni.. hahahaha pening hangpa baca kan? Jadi malam ni segmen seram serik akan membongkar sesuatu yang paling seram sedang melanda Malaysia.


Boleh kategori makhluk halus jugak la sebab dia tak besar & dia mampu meresap dalam tubuh manusia. Tapi ia sangat menakutkan & menyeramkan. Ia boleh meresap dalam tubuh kita melalui mulut kemudian mampu merosakkan jantung, paru2 & organ lain. Ia mampu membunuh manusia secara perlahan lahan. Sesungguhnya kesan kehadiran dia dalam tubuh manusia memang takkan nampak kesan secara drastik. Mula2.. memang kita takkan rasa sakit tapi lama kelamaan selepas dia menguasi diri kita, waktu tu kita akan rasa azabnya.

Sekarang.. dia ada di mana mana dalam negara kita. Terus mencari & dicari mangsa. Manusia biasa la suka pada nikmat yang sementara sampai lupa benda memudaratkan diri. Walau untuk mewujudkan benda ni perlu guna ramuan2 kotor & bahaya.. tetap ramai yang ingin menjadikan dia sebagai pendamping. Sebab senang di bawa kemana mana. Orang pun tak perasan kalau dia di bawa. Hanya perlu keluarkan dia bila perlu jer..

Misteri sungguh entri seram aku kali ni kan? Walau di gambarkan benda tu sangat seram & ada di mana2 kat negara kita ni mesti ramai yang masih tertanya tanya apakah ia? Tak sepatutnya korang berkenalan dengan benda ni tapi untuk mengelakkan korang mendekatinya perlu jugak korang tahu risiko & bahaya bila korang mula merapati benda ni pada mulut korang. Nak tahu meh baca kat sini >> Sanggup ke korang duduk kat Malaysia kalau 6 benda menyeramkan ni berlaku? Risaunya! << Keseramannnya bukan setakat apa yang aku gambarkan dalam entri ni je malah ia mampu memberi kesan kepada ketenteraman negara kita kalau tidak di bendung.

Moral of the story.. Asap berasal dari Api.. Api pula berasal dari neraka. apa saja berkaitan dengan neraka memang sangat menakutkan & memudaratkan manusia. Sama2 la kita jauhi benda tu..

2 comments:

  1. Kalau asap yang tu takde... pembakaran pulak merata....

    ReplyDelete
  2. Awat akak tak seram pun? Hahaha ... Seriuslah Dik Suria oi! Penat orang mai dari jauh ni sambil sembunyi-sembunyi dari bos (kekdahnya!) tetiba dia buka cerita 'seram' sangat!

    Next previous entrylah akak terjah!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com