PANAS! PROMO DUREX (PRODUK SEKS) SEMPENA HARI VALENTINE

2/06/2016 08:04:00 PM suria lekatlekit 1 Comments

PANAS! PROMO DUREX (PRODUK SEKS) SEMPENA HARI VALENTINE. Dah masuk febuari ni semua orang tahu ada satu hari yang menjadi kontroversi kepada umat islam iatu Hari Valentine day. Walaupun haram masih ada yang menggunakan hujah & hukum akal sendiri untuk menyambutnya.


Kita sedia maklum.. Hari Valentine ni lebih banyak kemudaratan dari kebaikkan. Hari orang membuat maksiat secara besar besaran atau melakukan perbuatan 'Romen' secara terbuka walaupun dah sah menjadi pasangan suami isteri. Mana tak 'romen' secara terbuka.. Kat celah2 ramai orang tu la depan nak bercium bagai lepas dapat bunga atau hadiah sempena valentine. Atau celebrate kat restoran eklusif sambil di saksikan banyak mata. Ingat.. Walaupun halal tapi ada perkara yang masih menjadi haram di buat di khalayak ramai walau hubungan tu dah halal.

Tadi ternampak satu promo iklan katanya Durex buat promosi.. dengan pembelian produk Durex dapat free Gift selain diskaun 15%. Bagi yang tak tau Durex ni keluarkan produk apa. Produk dia berkaitan aktiviti seks la.. Macam kondom atau gel untuk 'tettttttttttt'... malu pulak acik nak cerita lebih2 ni. Kalau mana2 anak dara yang tak tahu durex jual produk apa google la sendiri. Almaklum la.. Acik ni mak dara sunti katanya... hahahhaktuihhh!

Nak tau Durex bagi free gift apa sempena Valentine ni meh tengok kat sini >> V'Day Promo Durex << Tu dia.. Durex mengambil kesempatan pulak. Kalau yang rebut promo tu yang dah kahwin ok la.. tapi kalau yang belum kawen, jahanam! Macam menggalakan maksiat pulak. Yelah.. seks secara selamat guna kondom katanya.

Moral of the story... Semoga ada kesedaran di kalangan umat Islam supaya tidak meraikan hari Valentine ni. Nak berkasih sayang.. pratikkan setiap hari. Kita boleh sambut hari ulangtahun perkahwinan untuk meraihkan orang tersayang, hari lahir, hari ibu, hari bapa... Banyak hari lagi untuk meraikan orang tersayang kenapa apa yang di tegah jugak kita nak celebrate.

1 comment:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com