GAMBAR TERKINI ZAMANI SLAM YANG SEMAKIN KURUS SEMULA

9/19/2016 08:34:00 PM suria lekatlekit 1 Comments

GAMBAR TERKINI ZAMANI SLAM YANG SEMAKIN KURUS SEMULA. Zamani Slam.. artis yang boleh kategori evergreen jugak la sebab masih diminati hingga kini walau pernah satu ketika mengemparkan industri hiburan bila dia di tangkap kerana dadah namun kontroversi itu tidak membunuh kerjaya seni dia. Malah ramai peminat & rakan2 terus memberi sokongan untuk Zamani berubah & menjauhi dadah.


Selepas menerima rawatan pemulihan dadah di rumah pengasih Zamani yang sebelum tu memang kurus kering.. nampak lebih sihat & berisi. Dia pun mengaku berat badan dia naik sepanjang menjalani rawatan pemulihan kat situ. Nampak pun lebih hensem katanya berbanding sebelum tu memang nampak sangat something wrong somewhere bila badan dia macam tinggal tulang & kulit je. Cengkuk boleh nampak tulang.

Aku suka jugak ikuti perkembangan zamani melalui fanpage dia.. Ada jugak rakan kat facebook seorang wartawan hiburan yang rajin upload gambar2 dengan zamani. Dari situ aku perasan zamani nampak semakin kurus semula... Tak tau la kenapa.Kita tak payah buat spekulasi apa2.. Mungkin sebab sibuk dengan aktiviti nyanyian menjadi faktor kenapa badan dia semakin susut semula.

Perbezaan gambar sebelum ni dengan gambar terkini memang nampak yang terkini nampak cekung semula pipi dia tu.

Hope Zamani terus istiqomah menjalani kehidupan sihat. Kita doa yang baik baik buat zamani. Dia seorang artis yang sangat baik.. Sepanjang dia menjadi penyanyi.. Hanya kes di tangkap sebab dadah tu je kontroversi paling hangat yang mengaitkan diri dia. Yang lain2 dia tak ada masalah. Semoga zamani terus success dalam kerjaya seninya.

1 comment:

  1. Aah sedih tgk dia kurus balik lg skrng ni..hmmm..nk dia ade isi balik mcm masa dia baru keluar tu..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com