TERKINI! GAMBAR KEBAKARAN HOSPITAL SULTANAH AMINAH, JOHOR

10/25/2016 11:33:00 AM suria lekatlekit 2 Comments

TERKINI! GAMBAR KEBAKARAN HOSPITAL SULTANAH AMINAH, JOHOR. Pagi ni tetiba di kejutkan dengan berita kebakaran di Hospital Sultanah Aminah, Johor. Bertebaranlah gambar - gambar sekitar kebakaran berlaku tak kurang jugak gosip2 & khabar angin di sebarkan melibatkan kematian walaupun tidak pengumuman rasmi di buat lagi. Tapi biasa la media sosial.. Memang cepat tapi belum tentu tepat. Jadi di nasihatkan supaya tak perlu jadi orang pertama menyebarkan berita kalau kita tak tahu sejauh mana kesahihannya.


Katanya kebakaran berlaku di tingkat dua, Unit rawatan rapi (ICU). kebakaran di percayai berlaku pukul 9 pagi tadi. Semua pesakit di bawa turun & berkumpul di ruang letak kereta. Pihak bomba masih melakukan operasi memadamkan api & menyelamatkan mangsa yang terperangkap. Operasi masih di teruskan & masih tiada laporan rasmi di keluarkan setakat ni.


Jadi pada anda di luar sana.. Jangan ghairah menyebarkan berita2 kematian benda ni boleh mengundang panik pada mereka2 yang mungkin ada ahli keluarga yang bekerja atau di rawat kat situ. Kita yang tak ada kena mengena memang tak rasa kerisauan tu.. Acah acah risau je yang ramai. Doakan semoga operasi menyelamat berjalan lancar & semoga Allah melindungi semua mereka yang terlibat.

Terkini : 6 Di sahkan Maut melibatkan semua pesakit di wad ICU

2 comments:

  1. Kesian sangat kan....moga mereka tabah

    ReplyDelete
  2. kesian semua patient dan staff. semoga ditakdirkan terbaik buat mereka

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com