NAK BERJIMAT BELI BARANGAN BABY JOM KE LAZADA BIG BABY FAIR

3/27/2017 11:00:00 PM suria lekatlekit 3 Comments

NAK BERJIMAT BELI BARANGAN BABY JOM KE LAZADA BIG BABY FAIR. Zaman sekarang kos sara hidup semakin tinggi sampai orang nak beranak pun jadi takut. Betul la setiap manusia yang lahir ke bumi Allah tu di sertakan bersamanya rezeki cuma tu la kita sebagai manusia bila tengok ekonomi negara yang semakin merosot terpaksa juga buat perancangan kualiti melebihi kuantiti katanya. Bila memilih untuk ada anak atau menambah anak.. semua perlu perancangan agar perjalanan jadi mudah & lancar.


Bagi yang tengah menghitung hari untuk menyambut kelahiran baru atau yang baru je dapat baby.. Nak berjimat membeli keperluan bayi anda.. Jangan risau. Masih ada tempat yang korang boleh membeli belah dengan harga yang berbaloi.

Bermula 29 march sehingga 2 april 2017.. Lazada yang sangat prihatin akan mengadakan kempen Big Baby Fair dimana boleh membeli belah barangan keperluan bayi anda dengan tawaran yang hebat... Tu dia.. ada yang terbeliak biji mata dah bila baca tawaran hebat tu. Menggigil tangan katanya.. Sabaq dulu na.. Banyak lagi perkara yang den nak khabarkan pada anda yang bakal menggegarkan tulang temulang anda sebentar lagi..

Pada ibu bapa sekalian Big Baby fair menawarkan diskaun sehingga 80% termasuk lampin, fesyen kanak kanak & kelengkapan bayi. Antara jenama terkenal yang terlibat dalam big baby fair ni adalah Mamypoko, Huggies, Nestle, Sweet Cherry, Prediasure, Goo.N, Wyeth,Anakku, Fisher Price & banyak lagi. Korang boleh check it out kat 'Lazada Big Baby Fair" nanti.

Bukan tu je Huggies menawarkan diskaun sehingga 43% untuk kesemua jenis lampin bayi.. Mak Aiih.. Jimat banyak tu. Rugi la korang tak ambil kesempatan membeli belah barangan keperluan anak anak korang time ni. Jangan menangis tepi buaian sudah kalau terlepas peluang ni ok!

Tak payah penat penat nak catwalk kat Mall atau supermarket.. duduk santai2 kat rumah dengan keluarga je korang boleh bershopping barang keperluan bayi anda di lazada Malaysia. Lazada juga menawarkan cara pembayaran yang pelbagai sepanjang kempen Big Baby Fair ni. Sebab kadang2 nak shopping online ni orang ada masalah dengan pembayaran.. Di lazada banyak pilihan cara pembayaran boleh di buat so jangan risau ok.

Bukan je ada diskaun yang gilang gemilang & gempak malah korang di tawarkan dengan kos penghantaran percuma sekiranya membeli produk yang terpilih. Selain tu korang berpeluang untuk menang hadiah hebat dengan menyertai peraduan di social media Lazada Malaysia

Ni berita baik untuk blogger Malaysia...  Sebab ramai blogger yang suka join contest maka inilah masanya ada merebut peluang keemasan untuk memenangi Lazada Malaysia shopping voucher dengan menyertai Lazada Big Baby Fair Blogger Contest. 6 Blogger bertuah bakal memenangi voucher membeli belah di lazada Malaysia yang bernilai RM500 setiap seorang. RM500 tu beb.. macam macam boleh beli. Lazada Big Baby Fair Blogger Contest akan bermula pada 27 March & tarikh tutup penyertaan pada 2 April 2017. Untuk maklumat lanjut korang boleh layari http://www.lazada.com.my/blogger-contest/

Dok tunggu apa lagi wei!! Pada blogger yang nak menang voucher beli belah tu cepat - cepat la join. Pada ibu bapa yang nak merebut harga terlajak jimat ni la masanya korang membeli belah sempena Lazada Big Baby Fair. Tak payah dok fikir fikir lagi.. Offer bukan selalu.

3 comments:

  1. bagus gak ni. mesti banyak offer kan . boleh sugest kt yaya ni ..dia tengah cari barangan baby

    ReplyDelete
  2. part voucher rm500 Ttu cam best pula baca...hehe
    nak kena merajinkan diri ni =)

    ReplyDelete
  3. bestnya kalau ada selalu macam ni kan

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com