AWAS! KUIH SEPIT LAVA MUNGKIN BUAT ANDA JADI BERNAFSU

7/26/2017 11:00:00 PM suria lekatlekit 1 Comments

AWAS! KUIH SEPIT LAVA MUNGKIN BUAT ANDA JADI BERNAFSU. Kuih sepit ni.. Antara kuih yang menjadi kegemaran orang Malaysia tak kira la musim perayaan ke tidak. Sedap ok buat kudap2 time bersantai santai.. Asyik jer. Dengan rangup & manis rasanya.. silap2 sebalang habis macam tu je tak sampai sejam hehehehe.


Antara yang menjadi kegemaran ramai adalah kuih sepit Lava. Mesti ada yang tak tau tentang kewujudan kes sepit lava kan.. Rugi la wei hangpa tak tau terutama yang suka makan kuih sepit tu. Tengok gambar je pun memang boleh meransang NAFSU... apatah lagi kalau ada depan mata memang menaikkan nafsu ok.. Bukan nafsu syahwat tapi nafsu nak makan jer.

Mana tidaknya.. Bila sebut lava.. Tu dia mesti dah terbayang limpahan coklat yang di sifatkan sebagai lava tu.. Bayangkan ia di jadikan snek petang hari atau semasa menonton. Bayangkan cepat.. Bayangan yang mampu menaikkan nafsu ingin menjamahnya dengan rakus hehehehe.


Kuih Sepit Lava ni adalah sejenis kuih sepit (Kapit) yang dah transformasikan menjadi kuih sepit moden. Kalau dulu kuih sepit ni mana ada perisa bagai tapi sekarang dah ada dalam berbagai perisa ok! Tu yang menjadikan kuih sepit lava ni lain dari yang lain & semestinya lebih sedap ok!.

Antara perisa yang ada adalah..

☺Chocolate
☺Peanut
☺Peanut Chocolate
☺Peanut Strawberry
☺Peanut Grape
☺Chocolate Nut
☺Peanut Nut
☺Peanut Chocolate Nut
☺Peanut Strawberry Nut
☺Peanut Grape Nut
☺Nutella Nut
☺Cappuccino
☺Original


Zaman kemeseletan ekonomi.. dengan cukai bersepah sepah sana sini memang tak cukup dengan hanya satu kerja. Rakyat Malaysia di sarankan melakukan banyak kerja bagi meningkatkan ekonomi sendiri.. Yelah nak menampung keperluan hidup zaman sekarang ni bukan senang. Barang semua dah mahal.. even nak beli ikan masin pun kadang2 jenuh nak tekan kalkulator nak kira bajet.. Betapa Kos sara hidup semakin tinggi kat Malaysia.

Jadi nak tak nak kena kreatif jugak buat kerja sambilan.. Ada orang sambil buat kerja makan gaji dia buat kerja side income. Sambil bekerja sambil berniaga tapi jangan la berniaga waktu kerja. Time rehat atau time habis waktu kerja tu boleh la kan.. Takut nanti rezeki yang kita dapat tak tau berkat ke tidak pulak kan..


Pada korang yang rasa nak cari pendapatan tambahan tak tau nak berniaga apa. Ada peluang korang untuk tambah pendapatan dengan menjadi agent Kuih sepit.. Kuih sepit sekarang pun di edarkan melalui agent2 jugak ok! Jangan tak tau..

Jadi kalau yang rasa berminat nak join jadi agent kuih sepit jangan risau sebab

- tiada yuran nak jadi agen
- minimum order 20 balang untuk harga agen
- penghantaran menggunakan bas ekspress sahaja (untuk luar kelantan)
- margin rm6 ke atas untuk setiap balang

Sedikit info tentang kuih sepit ni..

1 balang ada 40-45pcs (lain2 perisa)
1 balang ada 50-60pcs (original)
 Berat 1 balang +- 500g

Jadi kalau berminat nak nak order atau nak jadi agent boleh hubungi :

whatsapp : 013-3144447
Facebook Page : Kuih Sepit Lava
Instagram : Kuih Sepit Lava

1 comment:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com