TEKNIK PALING SEMPOI DAN MUDAH UNTUK BUAT SALE DI FACEBOOK

12/01/2017 10:42:00 AM suria lekatlekit 0 Comments

TEKNIK PALING SEMPOI DAN MUDAH UNTUK BUAT SALE DI FACEBOOK. facebook ni dah jadi macam pasaraya, pasar malam, Mall, pasar seni.. Pendek kata nak cari apa pun ada la kat facebook. Tak tertaluk pada perniagaan berbentuk fizikal.. Perniagaan berbentuk perkhidmatan pun ramai orang menggunakan facebook untuk mengiklan perniagaan mereka. Tak kira sekecil kecil perniagaan.. dropship, Agent, Pengeluar, pengedar bagai.. Semua level tak lepaskan peluang untuk mengambil kesempatan keatas facebook untuk menjadikan medium sebagai meraih sumber pendapatan tak kira pendapatan utama atau sampingan.


Kat Facebook ni macam takde benda tak boleh jual... Cuma samada jualan ada berjaya atau tak je. Walaupun trend sekarang perniagaan atas talian (Online) tapi bukan semua orang boleh menguasai & meraih keuntungan melalui facebook. Apapun kita nak buat kena belajar kena ada ilmu.. Kalau semborono je.. Tak janji la akan dapat hasil tak juga kata tak ada hasil. Kalau jenis macam tu bergantung pada nasib jer..

Ada orang sanggup bayar & pergi kelas.. Ada orang ada keterbatasan tak dapat nak attend apa2 kelas tapi jangan la sesedih. Ni zaman semua ada di hujung jari.. Yang takde hujung jari syurga & neraka je. Cuma hujung jari tu pun salah satu faktor samada kau ke syurga atau ke neraka jahaman.. Setakat nak belajar untuk buat sales melalui facebook ni.. Dimana mana sahaja boleh.. dont worry konah.. I akan bantu u, hokay!!

Saya kongsikan teknik yang di gunakan oleh seorang yang menggelarkan dirinya Cikgu Hafis. Jangan la dok tanya cikgu sekolah mana pulak.. Beliau seorang internet marketer & memang selalu sangat promosi produk dan bisnes beliau menggunakan Facebook. Pendek kata, bisnes beliau makin menjadi-jadi lepas menggunakan Facebook sebagai tempat untuk promosi produk.

dari pengalaman beliau menggunakan facebook untuk membuat sales.. Beliau nak share dengan hangpa la teknik yang beliau gunakan.

Alkisahnya.. pada satu hari yang indah, sedang beliau membuat kerja kerja promosi di facebook. Saja gatai gatai katanya tukar sikit beberapa strategik yang biasa di gunakan. Dia pun bereksperimen sambil mengodek facebooknya dan try beberapa strategi baru. Niat tu saja nak test market macam mana. Menjadi ke tidak eksperimen beliau.. Jadi ke tidak? Cer teka....

Of course menjadi ok! Tiba2 katanya salah satu iklan dia kat facebook nampak laju semacam. Ramai orang PM untuk bertanya & deal. Katanya satu hari tu sampai beratus orang PM.. Bukan setakat PM jer.. ada yang berjaya close sales jugak. Check account dah masuk 2 - 3 sales hari tu lepas dia PM beberapa orang.

Testimoni

Kagum juga dia sebab tak payah nak teruk2 sangat follow up & ayat customer dah boleh close sale kan.. dari situ dia perasan strategik baru yang dia cuba tu memang berkesan & mampu meraih kepercayaan customer walau untuk first deal.
Testimoni

Teknik yang di gunakan sangat simple tapi sangat berkesan dari segi

SOCIAL PROOF POWER GILA!
➠Bila orang tengok ramainya orang komen berebut-rebut kat page kita, ini akan menaikkan rasa ingin tahu mereka dan akhirnya mendorong diorang pun untuk buat perkara yang sama. Diorang pun nak juga.

ORANG LAIN TOLONG VIRALKAN - PROMOSI FREE
➠Dengan strategi SIMPLE ni, fans, prospek dan customer anda dengan RELA HATI tolong bantu promosikan produk anda. Senang-senang jer, orang tolong promot bisnes anda secara FREE.

HIGH PERSONAL ENGAGEMENT
➠Dengan teknik ni, prospek seolah-olah angkat tangan bagitahu kat kita yang mereka adalah prospek kita. Jadi senang kerja kita untuk PM mereka secara personal dan terus close sales.

PROSPEK PERCAYA WALAUPUN UNTUK FIRST DEAL
➠Bila dah tengok banyak giler orang berebut-rebut nak, ramai giler yang tolong promote, dari POINT OF VIEW prospek mereka akan anggap produk ni mesti bagus sebab tu orang tergila-gila. Jadi bila mereka deal melalui PM dengan kita memang tak susah nak yakinkan mereka untuk beli.

DAPAT SALES SEGERA!
➠Social proof dah power, orang pun dah ramai tolong promote produk kita, prospek pun dah PERCAYA jadi senang sangat untuk kita terus close INSTANT SALES. Secara tak langsung dengan ada kesemua elemen tadi, tiada halangan lagi untuk prospek yakin dan terus membeli.

BOLEH COLLECT DATABASE PROSPEK
➠PALING POWER strategi dan teknik ni adalah anda boleh kumpul email dan no. phone prospek. Dengan email dan no. phone prospek ni, anda boleh lakukan follow up untuk close sales dan lakukan lebih banyak promosi produk anda pada mereka.

DAPAT RETURNING CUSTOMER
➠Bila dah ada database email dan no. phone prospek, memang senang-senang jelah anda boleh terus dapat RETURNING CUSTOMER yang REPEAT ORDER setiap bulan. Mana taknya, anda follow up je melalui email dan phone dah sangkut sales. Kerja jadi makin relaks dan sales makin mudah.

Mesti hangpa nak belajar teknik simple tapi sangat berkesan untuk close melalui iklan di facebook kan? Kalau hangpa nak belajar hangpa kena dari video yang di sediakan cikgu Hafis. Antara yang di ajar cikgu hafis dalam video tersebut adalah..

Cikgu Hafis akan tunjukkan anda 2 Teknik power yang dia Gunakan Untuk Promosi Bisnes Dia Di Facebook. Antaranya..

 TEKNIK 1 

⇏ Cikgu Hafis tunjuk teknik straight to the point SPESIFIK untuk terus buat sales jer menggunakan Facebook. Bukan nak dapat like, bukan nak dapat share tau, ni teknik terus macam mana nak buat sales.

⇏ Dia ajar anda nak klik kat mana, nak guna Facebook Ads yang mana untuk buat INSTANT SALES. Takde kona-kona baring, buat ads ni untuk buat sales sahaja! Cikgu Hafis tunjuk straight to the point, iklan FBAds mana yang beliau guna. Just follow jer. Senang sangat

⇏ Apa yang perlu anda post kat dalam FB wall fanpage yang hendak anda iklankan supaya prospek boleh terus deal dan order direct dengan anda. Kalau main hentam jer post nak jual barang takut nanti orang KONPIUS dan tak reti camner nak order dengan anda.

⇏ Cikgu Hafis tunjuk step by step bagaimana untuk setting iklan FBAds dan target pada HIGH POTENTIAL CUSTOMER. Yang ni masih ramai lagi yang buat dengan cara tak betul, bila tak follow betul-betul memang tak jadi.

⇏ Dia juga tunjuk kat mana anda mesti iklan kat FBAds ni supaya senang orang nak deal dengan anda. Ada placement tertentu dalam FBAds yang dia dah try sendiri yang langsung tak untung, so for sure dia nak elakkan anda dari buat iklan kat situ.

 TEKNIK 2 

⇏ Teknik 2 ni advance sikit dari teknik 1. Dia guna teknik ni sampai dapat RM34,090 DALAM 9 HARI. Jadi Cikgu Hafis nak tunjuk kat anda step by step bagaimana dia buat teknik ni.

⇏ Cikgu Hafis ajar preparation awal yang perlu anda buat untuk apply teknik ni supaya anda boleh dapat database email customer dan no. phone mereka nanti sebaik sahaja mereka deal dengan anda melalui PM.

⇏ Dia tunjukkan setting untuk collect email customer dan no phone mereka masuk dalam sistem follow up. Dengan cara ini, sistem akan bantu anda simpan data-data ini untuk anda.

⇏ Teknik ni buat 3 in 1 - collect database email & phone customer + setting dan intergrate untuk Instant Sales + dapat buat promosi berterusan kepada semua customer anda.

⇏ Cikgu Hafis tunjuk sistem-sistem yang dia guna untuk bantu buat semua benda ni secara AUTOMATIK dan terus close INSTANT SALES sebaik sahaja mereka masuk dalam sistem selepas dapat PM dari beliau.

⇏ Dia tunjuk TRICK SIMPLE dalam COPYWRITING FBADS yang menyebabkan ramai orang berebut-rebut nak dapatkan produk dia dan mereka siap bantu secara PERCUMA untuk promote produk dia. Yang ni penting!

Last sekali, Cikgu Hafis ajar cara untuk deal dalam PM untuk mereka berikan email dan no. phone dengan senang jer tanpa tanya banyak-banyak. Lepas tu, mereka terus masuk sistem dan anda boleh terus hasilkan instant sales.

Dan macam-macam lagi lah yang CikguHafis akan tunjukkan dalam video tu nanti. Nak cerita dalam ni memang krem jari. Jadi hangpa kena dapatkan video cikgu hafis kalau betul betul nak belajar cara buat sales melalui facebook.

Macam mana nak dapat kan video video korang boleh tengok kat sini 
ꜛ
ꜛ

0 Komen Melekat:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com