PENUH MISTERI TAPI COMEL

3/12/2018 11:42:00 AM suria lekatlekit 1 Comments

PENUH MISTERI TAPI COMEL. Cerita apa pulak ni.. Misteri tapi comel. Ada ke benda2 misteri ni nampak comel? Awat pulak tak dak.. Contoh blogger lekatlekit ni.. Macam misteri tapi tak misteri mana pun sebenarnya. Comel tu dah tentu la comel kan.. Tu dia statement minta kena ludah beramai ramai.

tau la muka kami banyak cik J.. parut memarut bersepah.. tapi ingat tak comei kan? Nanti kami tempek merkuri kat muka cantik la.. Ops.. hehehe. Alahai bukan nak cerita pasal muka lekatlekit ni. Nak cerita pasal benda lain sebenarnya. Saja je bergurau senda dulu dengan hangpa. Awat.. tak boleh ka?

Nak cerita tentang sesuatu yang baru ada kat blog lekatlekit.com ni. Cer teka apa benda yang baru? Bukan.. admin baru. Admin blog orang yang sama jugak. Satu satunya admin & owner blog ni adalah blogger yang kena saman RM3juta.

Tapi nak cerita sambil memberi penghargaan kepada seseorang yang telah mengembirakan & memberi seri baru pada blog lekatlekit ni. Cer usya header kita tu. Comel tak? Comel kan.. Dia gunakan pic penuh misteri yang kita guna sejak bertahun tahun sebagai profile pic kat FB. Trademark tu.. Tukar nama Fb pun orang still ingat profile pic tu ok. Kini di jadikan salah satu trademark pulak kat blog lekatlekit.com


Pada pandangan mata saya.. header ni sesuai jugak mengambarkan blog lekatlekit. Misteri yang tak misteri.. Tapi sangat comel. kekekeke.

Orang yang design header tu blogger juga cuma dia tak bagi mention siapa dia. Sebelum hangpa tanya.. dia juga tak ambil tempahan untuk design header yer. Dia bz dengan kerja hakiki dia selain menulis blog.

Apapun terima kasih yer pada Sipolan tersebut. Dengan hadiah header ni sedikit sebanyak memberi kegembiraan pada den yang masih bergelut dengan kes saman & masih ikhtiar untuk mencukupkan dana bagi menampung kos guama yang tinggi. Mohon doa & kalau rasa tak menyusahkan mohon turut sama sama menyumbang.

Tolong LIKE & SHARE posting ni di facebook yer


Moral of the story.. Dalam di uji ramai yang hadir cuba mengembirakan diri ini. terima kasih semua yang membantu tak kira meringankan beban atau memberi keceriaan pada diri ku ni. Semoga Allah membalas dengan ganjaran yang berganda ganda untuk anda semua.

1 comment:

  1. cantik.. lawa header tu.. warna merah is my feveret too.. ;)

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com