VIDEO! BUDAK TADIKA PASTI TOLAK TERIMA HADIAH BEG FROZEN

12/24/2020 11:48:00 AM suria lekatlekit 2 Comments

VIDEO! BUDAK TADIKA PASTI TOLAK TERIMA HADIAH BEG FROZEN. Dah hujung tahun sesetengah sekolah buat majlis penyampai hadiah kecemerlangan murid..ada sekolah di kawasan berisiko tinggi mungkin tak ada la kan. Kita sekarang masih dalam usaha memutuskan rantaian jangkitan covid-19. Nak nak katanya sekarang ada mutasi baru yang virus jadi lebih cepat merebak. Lagi la tidak di galakan sebarang majlis di adakan. Statistik kes harian pun masih 4 angka.

Tertengok kat tiktok satu majlis kecemerlangan murid yang di adakan oleh sebuah tadika Islam (PASTI). Tapi yang ni tahun 2019 punya majlis yer. Bukan 2020. Rasanya untuk 2020 tak ada kot di buat majlis hari kecemerlangan murid. Bertabah lah yer anak anak.

Yang mencuit hati seorang murid lelaki menolak dari menerima hadiah berupa beg bercorak kartun frozen. Boleh tengok pada video di bawah.


Hangpa pun.. tercabar tau ego lelaki bagi beg pompuan macam tu. budak budak sekarang dah pandai. Kalau ye pun jangan la bagi corak lukisan muka elsa tu kat budak lelaki. Hilang macho dia. Kekekeke..

Moral of the story.. nak bagi hadiah pun pastikan sesuai mengikut jantina yer. Atau bagi yang jenis unisex. Jangan ingat budak tadika sekarang tak ada taste ok. 

2 comments:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com