VIDEO! KUAH BAKSO DI RENDAM SELUAR DALAM SEBAGAI PELARIS

12/20/2020 02:50:00 PM suria lekatlekit 2 Comments

VIDEO! KUAH BAKSO DI RENDAM SELUAR DALAM SEBAGAI PELARIS. Masa kecil kecil dulu ada juga dengar cerita pasal pelaris guna seluar dalam ni. Tapi sebelum tu biarlah eden terangkan dulu apa itu pelaris. Mungkin ada yang tak faham, terpinga.. tertanya.. di dalam dilema pulak kan.

Pelaris tu adalah satu perbuatan sihir yang di gunakan untuk melariskan perniagaan. Of course la syirik & khurafat. Benda benda sihir ni memang akan guna bantuan jin. Tak ada istilah magic tanpa unsur khurafat kat situ.

Berbalik pada cerita pelaris guna seluar dalam ni.. kebanyakan orang berniaga makanan la. Dulu pernah dengar ada orang jual laksa dia balut penutup buyung dengan seluar dalam untuk jadikan pelaris. Memang laris la jualan dia tu. 

Ni tertengok kat tiktok satu video perempuan jual bakso guna pelaris seluar dalam. Dia lagi win.. dia rendam seluar dalam dia dalam periuk kuah bakso tu. Kau bayangkan laki yang record tu tahu selepas dia dah kenyang makan bakso?? Hangpa bayangkan la.. kalau tak sabar mau mandi jugak perempuan tu dengan kuah bakso. Boleh tonton di video kat bawah


Kita bila letak pergantungan dengan jin & syaitan macam tu la. Sedangkan yang memberi rezeki tu Allah. Apapun agama semua ajar benda yang sama kot. Dok buat perkara syirik & khurafat kalau menjadi pun tetap dengan izin Allah.. Sama juga kau berdoa kalau Allah kata tu rezeki kau tetap la rezeki kau.

Walaupun dah nak habis tahun 2020 tapi benda benda macam ni tak pernah habis. Masih ada yang mengamalkan di era moden. Semua dengan satu sebab.. untuk nikmati hidup senang dengan cara pantas.

Moga kita terhindar dari terpedaya dengan hasutan iblis yang ingin menyesatkan manusia. 

2 comments:

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com