BINI 18SG KETUK LAKI DENGAN KUALI SAMPAI PENGSAN

22.1.11 Suria Lekatlekit 5 Comments

Derhakanya kau bini.. Sampai hati ketuk kepala laki kau dengan kuali sampai pengsan. Walau dalam proses penceraian pun kau tetap bini dia lagi & syurga itu masih di bawah tapak kaki laki mu wahai bini. Kau belum lagi janda.. Kenapa lupa??

Ni kisah dari Harian Metro untuk berita utama seorang isteri mengetuk suaminya dengan kuali sehingga pengsan sebab takut kantoi dia bawak balik jantan kat umah. Walau dorang dah 2 tahun tak tinggal sebumbung tapi si suami ni sekali sekala datang juga jenguk anak - anak nak bagi duit belanja tapi ntah macam mana haritu datang tak kena masa maybe kuasa Tuhan juga nak menunjukkan perbuatan derhaka & keji si isteri ni.

Nasib baik ada anak yang sayangkan bapaknya.. Call ambulans bila tengok bapak pengsan. Dan padan muka si bini kena lokap juga. Nasib baik ada keluarga ikat jamin.

Moga kita di jauhkan dari melalukan perkara2 sedemikian..

Rujukan (Harian Metro) : Hayun kuali hentak kepala suami

5 comments:

  1. uish...dasyat betul la org zaman la ni..mcm2 la

    ReplyDelete
  2. dah buat salah diketuknya suami..
    bangangnya....

    ReplyDelete
  3. pegi kursus kawen ke tak nih... tu la.. ingat kawen tu untuk seronok2 je ke.. hmm...

    gat ready untuk program blog pilihan GPK... you gonna be the next!

    ReplyDelete
  4. macam2kan..?dunia akhir zaman...

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!