GORILA JANTAN YANG MACHO

28.1.11 Suria Lekatlekit 4 Comments

Terhangat di pasaran.. Apa ko pk model2 lelaki jer macho ker?? Gorilla pun ada yang macho tau.. atau berlagak macho jer... kekekekekek

Alkisahnya Seekor gorila jantan seberat 220 kilogram di taman haiwan Port Lympne yang boleh berjalan seperti manusia telah menarik perhatian ramai. Pada kebiasaannya gorila berjalan dengan menggunakan kaki dan tangannya. Ambam yang berumur 21 tahun berjalan seperti manusia dengan menghayunkan kedua-dua tangan untuk mengimbangi badannya.

Lu Pikir Norman Hakim jer macho ker?? Sekali gua petik 10 memey datang tau!
 
Wah.. kemain dia cuba tiru gaya anak teruna berjalan. Sesuai la dengan usia teruna dia yang baru 21 Tahun. Ni kalau di pakaikan baju & seluar lagi ensem agaknya. Itulah Kuasa Tuhan.. Tiada apa yang mustahil kalau di izinkanNya berlaku.

Rujukan (Kosmo) : Gorila jantan berjalan seperti manusia

4 comments:

  1. wahh.. banyak bulu.. sasa... mak suka!!!!!

    ReplyDelete
  2. macho lah sgt tu..haha nak memey ker en gorila?

    ReplyDelete
  3. Andai kata tiba-tiba dia cakap kat kita "Hai! Boleh berkenalan?!!", cam ner??...He he mau tak terkejut beruk jawabnya.

    ReplyDelete
  4. macho giler...
    kalah ben ashaari... hhuhuhu

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!