LEKEH SANGAT KE PENGGIAT SENI MALAYSIA SAMPAI NAK AMBIL ARTIS INDONESIA SEBAGAI PENGETUA AF9

15.1.11 Suria Lekatlekit 9 Comments

Cukup la anugerah Dato yang di beri pada Dato Shah Rukh Khan tu.. Hanya jasa.. (konon jasa la) yang sebesar zarah kononnya memperkenalkan Malaysia pada dunia dapat gelaran Dato, di timbul pula desas desus Ahmad Dhani bakal jadi pengetua AF9.

Aku bukan peminat AF yer.. Tapi sentiasa juga ikuti perkembangan seni tanahair. Walau tidak di sahkan namun kenyataan Pengurus Saluran Astro RIA, Azlin Reza Azmi mengakui, orang yang dipilih adalah individu sangat popular di rantau Asia Tenggara. Kalau betul la Ahmad Dhani bakal pengetua AF9.. betapa leceh & lekehnya penggiat seni Malaysia sampai tak mampu untuk terpilih sebagai Pengetua Rancangan tu.

Tindakkan sungguh kurang bijak dari pihak Astro & Rancangan itu sendiri sebab kalau betul gosip ni maka dorang lebih mengiktiraf orang luar dari orang tempatan.

Bekas pengetuan AF sebelum ni Ramli MS dan Ramli Sarip juga dari luar, kedua-duanya berasal dari Singapura tak perlu jadi pertikaian sebab mereka memang mencipta nama di Malaysia & banyak menyalurkan khidmat di Malaysia dan di kenali di Malaysia.  Tapi kalau dari Indonesia rasanya.. Akan jadi pertikaian besar. Nak komen panjang - panjang pun tak guna.. wait & see je la apa jadi kan??

Rujukan (Harian Metro) :  Ahmad Dhani pengetua AF9?

9 comments:

  1. Aishhh!! Macam2 ler depa ni.. Nanti timbul isu ADA LASER dlm AF plak nnt.. hahahahaha Ingat dkt padang bola sepak je ada LASER ni..

    ReplyDelete
  2. yang kes shah rukh khan tu bagi gelaran datuk sbenarnya supaya shah rukh khan boleh selalu dtg majlis2 tertutup ahli politik..mak2 datin kan suka shah rukh khan..hahaha

    ReplyDelete
  3. salam cik lekat lekit. rina dtg mengfollow. ehe^^ kat mane2 je cik lekat lekit ni ade kn? hahah^^
    nway, dhani jd pengetua? oh plislah!

    ReplyDelete
  4. betul tu...apa yang sumang dia kat msia..
    cukup lah.. t kita yang kne...
    saya ada tag awak.. jom join...
    http://sitifatimahhh91.blogspot.com/2011/01/rebut-rm100-dalam-contest-pic-hitam.html

    ReplyDelete
  5. kite pun grm bila tau brta ni.erm..dh tak ckp ke penggiat seni di msia yg berkaliber dan berpengalaman?mrh ni rasa nk laser menglaser ni ngee...

    ReplyDelete
  6. DeQdEq pun tak suka la kalau nak amik org indonesia...byk lagi artis malaysia yang layak...takkan la dah ketandusan sangat..

    tgk mcm mentor...amik artis2 malaysia tak kira lama atau baru utk jadi mentor..ok je...

    ReplyDelete
  7. follow & blogwalking..

    mehla jenguk belog ai..

    salam kenal! (^______^)

    ReplyDelete
  8. hoh ye ke.. alaaa apesal amik orang seberang. kita kan ado :D

    ReplyDelete
  9. dah kurang minat nak tonton AF skang nie.. yang lepas. tau2 dah final jer..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!