LOMPAT KERETA DEMI ANAK

14.1.11 Suria Lekatlekit 13 Comments

Tu dia.. kasihnya ibu tak kira la haiwan pun kadang - kadang mampu melakukan perkara yang agak mustahil tapi dalam keadaan yang terdesak akan muncul keupayaan yang luar biasa lebih - lebih jika melibatkan ibu & anak ni. Apa sebenarnya cik lekit nak cerita?? Jom kupas kupis..

Seekor Rusa melompat sebuah kereta selepas anak - anaknya berjaya menyeberang jalan dengan selamat kerana bimbang tertinggal jauh dari kumpulan anak - anaknya. Maybe rusa ni bukan fikir dia akan sesat atau di timpa musibah kalau terpisah dari anak - anak dia tapi kemungkinan dia risau anak2 dia yang sesat & di timpa musibah kalau terpisah dengan dia, kan??


Itulah naluri ibu tak kira manusia atau haiwan.. sentiasa ingin  jadi pelingdung pada mereka yang bernama anak. Selagi terdaya selagi itu ibu ingin menjadi perisai selamanya. Kisah ini membuktikan kasih ibu memang tiada sempadan.

Rujukan (kosmo) : Rusa lompat sebuah kereta

13 comments:

  1. rusa nie boleh dpt gaji lebih msuk sarkas..untuk sara anak - anaknya hehehe

    ReplyDelete
  2. rusa nie boleh dpt gaji lebih msuk sarkas..untuk sara anak - anaknya hehehe

    ReplyDelete
  3. binatang pun sayang anak.. ada manusia g dera anak sampai meninggal..x pun sangkut kat mana-mana lepas bersalim

    ReplyDelete
  4. fuiyohh.. rusa nih boleh masuk sukan olimpik nih..heehe

    ReplyDelete
  5. kalo lompat berpagar ni mesti pecah rekod dunia hehe..

    ReplyDelete
  6. binatang pun sayang anak.. kaau manusia.. sanggup bbuang lak
    Jemput keALL IN ONE

    ReplyDelete
  7. yuhuu sggh sini bw award ambil tau

    http://born2touchurheart.blogspot.com/2011/01/alhamdulillah-rezeki-hari-jumaat.html

    ReplyDelete
  8. Cam gambo photoshop je sis...hehehehe

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!