MISTERI BULU KETIAK ARTIS INDONESIA

25.1.11 Suria Lekatlekit 8 Comments

Pelik kan?? Apa ada pada bulu ketiak artis indonesia?? Bulu ketiak dorang guna teknik rebonding atau di curl atau di warnakan atau di potong dengan pelbagai fesyen ker?? Dimana keunikkan bulu ketiak artis indonesia ni?? Apa kelebihan bulu ketiak dorang?? Sungguh Misteri kan??

Yang paling penting kenapa cari bulu ketiak artis indonesia kat blog melekit ni?? Wakakakakakakakaka.. Sapalah manusia yang nak tengok bulu ketiak artis indonesia ni?? Macam mana Sang Lekit tahu dorang cari bulu ketiak artis indonesia kat blog melekit ni??

Ni ha... Mengikut kajian nuffnang... (Banyak la ko punya kajian!!) berpandukan keywords nuffnang hari ni pencarian terbanyak di blog melekit adalah bulu ketiak artis indonesia. Tak caya?? Meh nak buktikan...

Carian tertinggi di blog melekit hari ni

Kan?? Kenapa hari ni mereka cari bulu ketiak artis indonesia?? Nak buat tangkal ker?? or pelaris blog?? Entah lah.... tapi memang buat Sang Lekit terasa nak WAKAKAKAKAKAKAKAKA

8 comments:

  1. bulu ketiak pun nak cari gak...pelik2 betul...

    p/s: akak dah sihat yer..dh tak alah lagi?nmpk dh mula aktif menulis blk

    ReplyDelete
  2. ahaha.. tade bnd le nk carik mehh..:)

    ReplyDelete
  3. hahahhaa....bulu ketiak nk buat tangkal pelaris lah tuh...hihihi melekit bulu ketiak...hihihi

    ReplyDelete
  4. Kelakar-kelakar...trus tergelak baca entry kali ni...siap bagitau kat hubby lagi, dia ketawa gak...he he

    ReplyDelete
  5. senget betui lah org yg mencari tu..kenapa erk ? mesti ada gossip tu,,

    ReplyDelete
  6. adoi laaa... rasa nak gelak kuat2 muahahahaaaaa

    ReplyDelete
  7. hahaha...sapela tu...bulu ketiak lol

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Ada bayaran di kenakan. Harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com