NORA & JEJAI BERSATU DEMI ANAK.. FASHA??

30.1.11 Suria Lekatlekit 9 Comments

Mesti tajuk artikel dalam akhbar kosmo hari ni sedikit mengundang perasaan bengang pada Fasha Sandha. Mana tidaknya sudah la baru putus cinta dengan kekasih hati anak orang kaya bernama Jejai.. Pastu tak putus - putus lak cerita pasal bekas kekasih yang pernah di rampas dari bekas isteri sang kekasih tu, kan??

Tu la Fasha.. Hidup ni ada hukum karma. Sehebat2 manusia tak kan mampu melawan Kuasa Tuhan. Rasanya sakit putus cinta fasha tu takde la sehebat Nora Danish dulu.. yang di tinggalkan suami ketika sarat mengandung semata - mata tergilakan Fasha sandha tu. Apa la sangat Fasha yang di tinggalkan tanpa sedikit pun  menjejaskan status single nya itu, kan??

Op's terbabas dari tajuk lak. Betul ke Nora & Jejai bersatu demi anak?? Bersatu macam mana tu Cik Lekit?? Korang kalau nak tau sangat sili clik DISINI dan baca sendiri. Jangan marah yer...

Sebelum kita layan dulu gambar bahagia Nora & Jejai & Rayqal.. (Moga Tuhan menyatukan kembali jodoh mereka, Insyaallah)

9 comments:

  1. Ha...setiap yg kita buat..akan dibalas kembali..huhu...=_=..dunia2..

    JELAS SAHABAT BUKAN SEBARANG SAHABAT, SAYANG SEMUA

    ReplyDelete
  2. like this moment sgt2 , tgk bahagia je .

    ReplyDelete
  3. Ni hal sensitif sangat, hal kasih sayang. Patut la Fasha Sanda nampak sedih jer kebelakangan ni. Moga Fasha dapat lelaki yang lebih baik dari Jejai. Moga-moga dia dapat lelaki teruna lak lepas ni.

    Nora Danish pun kesian juga.

    Biarla mereka, hanya mereka sahaja yang menanggung betapa hebatnya kesediahan dan kekecewaan.

    Saya tak sokong mana mana pihak kerana siapa lah saya untuk menilai mereka.

    ReplyDelete
  4. salam pagi ahad =)

    no komen la..heheh...apa pun nora pernah cakap, mak saya ibu tunggal, ok je,kenapa saya tidak boleh..hehhe

    p/s maaf lama tak jejak, internet problem ;(

    ReplyDelete
  5. insya-allah.....harap sangat mereka bersatu demi anak mereka

    ReplyDelete
  6. padan muka fasha fandha...lalalala~~~

    ReplyDelete
  7. anda di tag http://natasha1987.blogspot.com/2011/01/lovers-anniversary-contest.html

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!