PENGANTIN BARU HONEYMOON DALAM LOKAP

25.1.11 Suria Lekatlekit 7 Comments

Orang lain paling2 pun pergi Bali.. Tak pun  pilih pulau2 kat Malaysia ni nak honeymoon  berbeza dengan sepasang pengantin baru ni yang menjadi pakej honeymoon dalam lokap. Apa kes?? Jom kupas kupis..


Baru seminggu bergelar raja sehari, sepasang suami isteri bukan sekadar meringkuk dalam tahanan, malah turut berdepan hukuman mati apabila kedua-duanya disiasat mengikut Seksyen 39B Akta Dadah Berbahaya 1952 kerana disyaki terbabit dengan kegiatan pengedaran dadah.

Alkisahnya.... Aduhai, ni la di namakan sehidup semati, selokap segari, selaki sebini.  Dah buat benda salah.. Bukan nasib malang tapi sendiri yang cari padah. Banyak kerja lain kenapalah hangpa jual dadah?? Dah tertangkap tak guna menangis airmata darah. Kalau di sabit salah, tali gantung la sebagai penyudah kisah. Masa yang ada taubat lah...

Rujukan (Harian Metro) : Bulan madu dalam lokap

7 comments:

  1. ish2... hurm.. apa la nak jadi. dalam lokap pun dorg brdua duk 1 lokap ke. hehe

    ReplyDelete
  2. eemmm...mcmni klu nk cepat sgt dpt duit..last2 skali mati di tali gantung...

    ReplyDelete
  3. tu kira romantik ka cmna tu?

    ReplyDelete
  4. peribahasa baru ye:selokap segari...nice bunyinya tu...hee

    ReplyDelete
  5. alahai.. kalau polis ni pun... bagi la chance diorang menikmati keindahan pengantin baru tu... hahahha... ape nak buat.. law tetap law... pengantin ke... pengantun ke... hmmm... mak time solek2kan pengantin, selalu mak advise they all tau... naik merah telinga they all kene bebel ngn mak time bersolek tu... hahahahaha.. (tak boleh blah ayat...)

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!