ANEH! ULAR BERKEPALA KELI

3.3.11 Suria Lekatlekit 6 Comments

Makin tua bumi ni makin banyak benda pelik muncul. Bukan setakat UFO yang khabarnya dalam kosmo hari ni berlegar2 di kawasan bandar Brazil, malah dalam negara kita pun tak habis - habis dengan penemuan aneh. Haritu pokok petai menangis.. Maybe dia sedih kot tengok makhlu akhir zaman.. Dan hari ni satu lagi penemuan aneh & pelik di temui. Alkisahnya..

Seekor ular pelik yang mempunyai kepala seolah-olah seekor ikan keli ditemui berenang di dalam Sungai Kelantan mengemparkan penduduk Sungai Nyior Palekbang. badan ular berkenaan lembik, kulitnya pula kendur namun mengerutu seperti kulit biawak, berkepala seperti ikan keli, dan kulit berwarna keperangan itu mempunyai corak batik seperti ular sawa. ular tersebut sepanjang dua meter dan mempunyai berat tiga kilogram bagaimanapun masih belum diketahui spesiesnya.

Maybe ular ni hasil percintaan Ikan keli & Ular sawa kot... kekekekekeke... Op's jangan percaya. Tu cuma gurauan melekit jer.

Rujukan (Sinar Harian) : Gempar tangkap ular kepala keli

6 comments:

  1. kawen campur macam tulah jadinya...hahhaa...

    ReplyDelete
  2. mmg dah di akhir zaman rasnay kita ni.. mcm2 benda pelik mulai muncul..

    ReplyDelete
  3. macam2 dah sekarang penemuan yg pelik2 ni. takut pulakk . uwwwuuuu .

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!