POLIS TEMBAK DIRI SENDIRI DEMI NAK DAPAT ANUGERAH KEBERANIAN

24.3.11 Suria Lekatlekit 12 Comments

Ni la di namakan orang bodoh buat kerja gila. Berani ambil risiko pertaruhkan nyawa sendiri dengan tindakkan bodoh & gila. Kalau mati.. Anugerah pun dah tak dapat ganti nyawa. Alkisahnya

Seorang polis yang bertugas mengawal sebuah rumah bekas ahli politik menembak diri sendiri kemudian membuatkan kenyataan dia di serang oleh enam orang yang tak di kenali kemudian melepaskan 3 das tembakkan dan terkena perut & bahu beliau. Selepas di siasat rupanya dia sengaja mereka reka cerita semata - mata nak dapat pingat anugerah keberanian.

Kan lawak bodoh namanya tu. Mungkin bagi dia anugerah tu lebih berharga dari nyawa dia sendiri kot. Sia - sia jer dia buat semua tu sebabnya akhirnya taktik menipu dia tu berjaya juga di bongkarkan. Anugerah tak dapat.. sakit pula kena tanggung. Padan muka! Sendiri buat, sendiri tanggung. Orang fikir guna kepala otak.. dia fikir guna kepala lutut macam tu la jadinya.

Rujukan : Harian Metro


Untuk bershopping cenderahati cantik & murah & menjana pendapatan di blog sila clik banner di atas

12 comments:

  1. macam ni punya orang pun ade..teruk2...

    ReplyDelete
  2. manusia apa lah ni..adeh....jangan jadi kat malaysia sudah la

    ReplyDelete
  3. mengong sungguh beliau..
    bodoh ~

    ReplyDelete
  4. aiyoo die buat dpt anugerah lawak aje la kot? hihihi

    meh ke rumah..
    ~dialog danish~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete
  5. nasib baik tak mati...

    sanggup buat apa saja semata-mata kerana pangkat dan nama...

    ReplyDelete
  6. kalau semua polis cmni, penjenayah dok tepi je tengok...

    ReplyDelete
  7. @nuyuin- aah, btol gak tu.. sia2 je peluru tu..

    ReplyDelete
  8. x pham la ngn org cmni..
    nyawa tu..:)

    ReplyDelete
  9. entah apa-apa. sanggup tipu & cederakan diri sendiri sebab nak dapat pingat??? gila

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!