BULU KETIAK BERSEPAH

1.4.11 Suria Lekatlekit 20 Comments

Kalau lelaki bulu ketiak bersepah orang tak pelik sangat tapi kalau perempuan bulu ketiak dah la bersepah lepas tu pakai lak baju tak berlengan.. huhuhu buruk kan?? Alkisahnya petang tadi..

Sang Lekit turun kebawah nak buang sampah. Masa balik dari buang sampah sambil tunggu ketibaan lift kat G floor tu ada seorang wanita berbangsa cina berblaus hitam tanpa lengan paras bawah lutut. Rambut baju semua ok.. Tapi alahai bulu ketiak berhutan bakau bagai mengundang permandangan yang amat mengelikan tekak melihat. Kalau kau jenis malas menebas bulu ketiak, pastikan tak pakai baju yang menampakkan celahan ketiak. Kalau tumbuhan tu cuma bulu - bulu halus yang manja tu ok lagi ni tak dah berhutan belantara & nampak jelas dari tepi ketiak. Macam mana la kalau dia angkat tangan, agaknya haruman dia macam mana.

Kalau muka pakai semua cantik tapi bulu ketiak bersepah pun tak guna

Bila dah tengok permandangan macam tu cepat - cepat la Sang Lekit jauhkan diri dari dia. Takut terhidu bau - bau yang tak di ingini kang termuntah kat situ pula. Tengok pun dah geli. Apa yang Lekit dapat nilaikan tentang dia adalah "Pemalas!" sebabnya sang Lekit sendiri tak suka menyuburkan tumbuhan hitam tu celah ketiak. Kiranya belum sempat ia subur menghitam terlebih dahulu di tebas walaupun Sang Lekit jenis tak pakai baju tak berlenggan di luar rumah. Bukan kerana untuk di lihat bersih & kemas tapi diri sendiri pun rasa tak selesa. Atas faktor kebersihan & keselesaan diri so Sang Lekit pastikan ia sentiasa lapang pada laman ketiak ku. Kekekekekeke

Moral of the story.. Pada mereka yang gemar berbaju tanpa lengan (khas untuk gadis, perempuan & wanita tak kira peringkat usia) selalu la menebas lalang di celahan ketiak korang yer supaya tak di lihat sebagai perempuan pemalas & pengotor. Kalau lelaki ni memang la jarang sangat nak bercukur licin ketiak tu tapi perempuan kalau di biarkan semak samun kat ketiak akan di pandang pelik sebab jarang - jarang ada jenis perempuan macam tu, kan??


Untuk bershopping cenderahati cantik & murah & menjana pendapatan di blog sila clik banner di atas

20 comments:

  1. arghh tolong la shave itu bebulu!!!!!

    ReplyDelete
  2. ades!!
    xmenahan tgk picca tuh..
    geli arrr!!
    alaa..xyah ler pakai singlet bagai pun..dosa tu lagi besow kan!! hihihi..
    de pernah tgk aritu...
    muka bukan main cun..
    sekali ketiak hitam berbulu..
    apalarr..



    salam singgah dari mummy weiyda♥
    nice entry!!♥
    keep it up blogging!!♥
    ‎(◕‿◕✿)

    Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    ReplyDelete
  3. ewwwwww...
    gambar tu buat sy muntah ijau..=='

    ReplyDelete
  4. kekeke..
    TK pnh jumpe jg manusia mcm tu..
    muka halus mulus..
    tp tang tu ia x jaga pulak..
    pelik ye..

    moral of the sory.. jngn nk tunjuk tayang klau x mau mngundang pandangan serong mata2 melihat..
    hehe..

    ReplyDelete
  5. bulu ketiak?

    adehhh..rase nk tkeluar waffle yg aku br pas mkn td...

    ReplyDelete
  6. arghhh! uweeek! kalau saya kat tempat cik lekit, alahai .. tak tahu lah nak buat apa. hiks

    ReplyDelete
  7. adooyaiii maluuuu lah. Rasa-rasa tak tebas lalang,tak yah la pakai baju seksi meksi..kan kan kan.. :)

    Jom baca ni: Lisa SuriHani, Tom Cruise dan Katie Holmes..

    ReplyDelete
  8. memang pengotor dan pemalas..

    dulu masa akak sekolah..ingat lagi ustazah pesan..kalau bulu-bulu yg 'sepatutnya dipotong' itu panjangnya hingga boleh melilit jari maka, ia wajib dah dipotong..kalau tak di situ lah tempat2 syaitan2 bergayut..

    ReplyDelete
  9. goli tokak dennn!! eeee!
    mals cukur pakai baju ade lengan.. abes cito..huhuhu

    ReplyDelete
  10. euwwwwww baca jer pun dah geli.. tambahan pulak suria yg tengoknya.. sure rasa nak termuntahkann huhhu

    ReplyDelete
  11. kita pOn pernah ade experience cenggini.! tapi kan,awk jmpe ok lg cOz amOi cine..yg sy jmpe nih fOmfuan melayu 2 yg xleh blah uhh! makaihhh...x malu ke die haa??..
    kite plak yg rse malu taw....

    ReplyDelete
  12. sejak lahir x pernah cukur la ni...hehehe

    ReplyDelete
  13. sejak lahir x pernah cukur la ni..hehe

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!