GEMPAR! VIDEO SEKS DATO SERI ANUAR DI DAKWA TULEN

1.4.11 Suria Lekatlekit 12 Comments

Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar hari ini berkata, rakaman video seks yang didakwa memaparkan seorang pemimpin pembangkang adalah tulen. Baru-baru ini, rakaman video seks yang dikatakan menunjukkan aksi seorang pemimpin kanan pembangkang dengan seorang wanita dipercayai pelacur, dipertontonkan kepada beberapa editor media.

Ini merujuk berita di kosmo yer bukan Sang Lekit yang ada - adakan cerita. Nak komen apa pun tak tau dah... Menurut laporan akhbar ketulenan video seks Dato seri Anuar adalah hasil laporan pakar. Moga ia bukan strategi politik yer. Sebab kita dah biasa dengar macam - macam perkara boleh jadi benar bila ada duit.

Rujukan : kosmo


Untuk bershopping cenderahati cantik & murah & menjana pendapatan di blog sila clik banner di atas

12 comments:

  1. erkkk..
    ehmm.. ntah la.. no komen

    ReplyDelete
  2. bile la die nk brhnti wat kje cmtu..ish2..

    ReplyDelete
  3. tulen itu video dirakam bukan dah konfirm anwar pon

    ReplyDelete
  4. adess!
    bila nak abis kes ni ek??
    xtao nak kata sapa benar dan sapa salah kan...


    salam singgah dari mummy weiyda❤
    keep it up blogging ya dear❤
    (◕‿◕✿)

    hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

    ReplyDelete
  5. dunia akhir zaman, fitnah bermaharajalela..hanya ALLAH Yg tahu sipa benar dan siapa salah..

    ReplyDelete
  6. Tan Sri KPN,
    Kalau tuan boleh keluarkan kenyataan bahawa video lucah itu tulin, kenapa tuan tak boleh keluarkan kenyataan siapa di dalam video itu. Adakah DSAI atau Datuk Eskay yang iras-iras Anwar? Kalau tuan tak boleh kenalpasti orang di dalam video itu sejauh mana ketulinan video itu?
    Dalam hal ini melakukan seks (kalau pun DSAI) bukan menjadi kesalahan dalam undang-undang sivil di Malaysia tetapi menontonkan kepada umum adalah terang-terang salah dan boleh didakwa. Kenapa tuan diamkan sahaja.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum...

    Video aje yang tulen, tak semestinya pelakon dalam tu adalah benar seperti orang yang dituduh...

    Menteri Cina yang sendiri mengaku dia adalah lelaki yang terdapat dalam video skandal seks, tapi masih lagi diberi jawatan dan sokongan sehingga dapat memegang tampuk pemerintahan MCA.

    Kalau DSAI yang tak tentu kebenaran dan banyak keraguan fakta kes, terus-terusan ada org nak percaya dgn tuduhan2 sebegitu. Kes fitnah pertama dahulu pun mahkamah terpaksa keluarkan kenyataan yang tuduhan berkenaan "tiada kes", fakta yang meragukan...tapi kenapa masih lagi org nak percaya dia yang buat.

    Bangsa mana yang mula2 buruk2 kan org Melayu sendiri...? Menteri Cina yg confirm buat skandal seks tu diangkat pula dalam parti. Sepatutnya kes orang Islam dibicarakan dalam mahkamah Syariah, kitakan dalam negara Malaysia yang dikatakan negara Islam, bukannya dalam negara Hawaii. Eh.., mana perginya perundangan Islam di sini? Dah berpuluh tahun merdeka, masih tak dapat nak buat sepenuhnya undang2 menurut Islam?

    ReplyDelete
  8. bila kebenaran tak lagi muncul yang menang hanyalah kebatilan...hurm...

    jom baca
    .:Anonymous Dalam Dunia Blogger:.

    ReplyDelete
  9. nak election buatlah mcm2. saya tak sokong DSAI, tapi semua org boleh tahu politik malaysia mcm mana. kotoq!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!