PENGANTIN BERKAHWIN DALAM KEADAAN BOGEL SEBAB NAK JIMAT KOS

16.4.11 Suria Lekatlekit 9 Comments

Satu pasangan di sini berkahwin dalam keadaan bogel manakala para tetamu lain memakai pakaian, lapor sebuah akhbar semalam.Melanie Schachner, 26, dan Rene Schachner memilih untuk berbogel bagi menjadikan majlis perkahwinan mereka sebagai sesuatu yang boleh diingati buat selama-lamanya.Melanie berkata: "Kami tidak malu mengenai tubuh kami dan kami mahu melakukan sesuatu yang berlainan. Ia pastinya akan menyelamatkan kos pakaian perkahwinan kami."


Aduhai.. nak jimat kos punya pasal sanggup tayang body tanpa seurat benang pun. Macam - macam cara lagi boleh buat nak jimat kos tapi biasa la manusia akhir zaman ni suka sangat buat sesuatu di luar batasan akal & fikiran semata mata mahu jadi perhatian dan peringatan orang lain pada mereka.

Rujukan : kosmo


Untuk bershopping cenderahati cantik & murah & menjana pendapatan di blog sila clik banner di atas
 

9 comments:

  1. Assalamualaikum...

    Tu semua tengah tunggu "bala" dari Allah SWT... Kalau tak kena dengan ribut, dengan ombak besar atau gempa bumi...

    ReplyDelete
  2. hahaha..mcm ni pon ade..geli je nk tgk..:)

    ReplyDelete
  3. adoiiii tolong lah paham.mcm2 mat saleh ni.. akk singgah blog sy, tajuk kebenaran disebalik kematian adik saiful =(

    ReplyDelete
  4. Nak balik ke zaman prasejarah agaknya..

    ReplyDelete
  5. xde maknener jimat cam tuh...huhuh

    ReplyDelete
  6. haru biru betoi aih depa nih.. macam la xda cara lain kan nak jimat..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!