RAKYAT BELANDA ANGGAP CARA PENYEMBELIHAN ISLAM KEJAM

11.4.11 Suria Lekatlekit 11 Comments

Penyembelihan binatang ternakan mungkin diharamkan di Belanda selepas kaedah tersebut yang terkandung dalam agama Islam dan Yahudi, ditentang oleh majoriti wakil rakyatnya.Sebuah akhbar melaporkan majoriti wakil rakyat Belanda menganggap kaedah penyembelihan halal seperti yang diamalkan umat Islam, bersifat kejam terhadap haiwan.Sebelum ini, undang-undang Belanda mengarahkan haiwan ternakan diberikan renjatan elektrik supaya ia pengsan sebelum dibunuh dengan pengecualian diberikan untuk daging yang disediakan untuk orang Islam dan Yahudi.Kaedah tersebut kononnya untuk mengurangkan kesakitan dan ketakutan haiwan terbabit.

Apa yang Lekit nak komen cuma macam - macam cara orang kafir nak menentang Islam ni tak kira cara halus atau terang - terangan sampaikan isu penyembelihan cara Islam pun di pertikaikan & dianggap kejam. Untuk pengetahuan mereka yang rasa kejam tu.. Takde mati yang tak sakit. Setiap perbuatan ada sebab & alasannya. Dalam Islam takde satu perkara pun di tuntut tanpa ada alasannya sendiri.

 Hasil carian google

Rujukan : kosmo


Untuk bershopping cenderahati cantik & murah & menjana pendapatan di blog sila clik banner di atas

11 comments:

  1. errmm.. pas ni org islam kat belanda kene makan ikan je lah... hampeh punya dutch!!!

    ReplyDelete
  2. dorang x pk kene elektrik tuh cm ner lak kan .. haha :D

    ReplyDelete
  3. Orang kafir sentiasa ingin menentang hukum Allah.

    Tandas segera

    ReplyDelete
  4. bagi renjatan elektrik lg skt. cetek akal sungguh diorang nih..

    ReplyDelete
  5. asalkan boleh menjatuhkan islam.. dorg sanggup buat ape je..
    macam-macam..

    ReplyDelete
  6. klu kene renjatan lektrik 2 x kejam ke? ngokngek betol lar org belanda ni!

    ReplyDelete
  7. lebih kejam merenjatkan haiwan tu dgn elektrik sebelum sembelih...

    ReplyDelete
  8. dorang memang semua kata Islam kejam... habis tu dorang tak kejam?

    ReplyDelete
  9. mak sy ckp haiwan suka kalau org islam sembelih dia..dgn syarat pisau tajam, baca doa dan betul cara sembelihnya..tp sy mmg takut tgk binatang kena sembelih..dah nasib binatang kan..

    ReplyDelete
  10. so yg sembelih manusia 2 ikut hukum Tuhan la...?

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!