ASYIK DIRABA, TERPAKSA KECILKAN BUAH DADA

4.7.11 Suria Lekatlekit 13 Comments

Ada orang suka sangat menunjuk & menonjolkan buah dada.. walau dah cukup cantik size nya tetap ada yang rasa tak puas hati nak besarkan lagi agar nampak lebih menarik & jadi perhatian orang lain.

Lain pula cerita seorang gadis ni yang memiliki buah dada yang besar secara semulajadi tapi baginya jadi satu masalah pula & mengambil keputusan untuk menjalani pembedahan mengecilkan buah dadanya kerana sering menjadi perhatian & mangsa raba tak kira lelaki atau perempuan yang tidak percaya ianya asli.

Bukan semua orang suka menjadi perhatian lebih - lebih perhatian yang di berikan mengundang bahaya kepada tuan empunya diri. Kalau sang lekit pun rimas.. sebab sang lekit juga tak suka orang bagi perhatian lebih - lebih. Terasa macam aneh kalau orang asyik pandang - pandang. Tu baru pandang.. kalau lebih dari pandang lagi la tak suka.

Moral dari kisah ni.. Kalau kita pandang sesuatu yang lain kat fizikal orang lain jangan la terlalu pandang sampai orang yang di pandang tu perasan diri dia di perhatikan lebih - lebih lagi kepada insan yang kekurangan sebab mungkin dengan pandangan kita tu walau kita memandang dengan rasa simpati akan di salah anggap seperti pandangan mengejek.

GEMMA WESTMORELAND selepas menjalani pembedahan mengecilkan payu dara.

Rujukan : Kosmo

p/s : Entri ni di kupas kupis bukan la berniat menjana traffic semata2 tapi lebih kepada mengingatkan kepada semua berdasarkan dari pengalaman sendiri (bukan pengalaman kecikkan buah dada yer) yang tak suka terlalu di perhatikan.

13 comments:

  1. hahaha dah kecilkan pun besar jugak

    ReplyDelete
  2. mak pun tak suke org duk asyik pandang2 tenung2 buah dada mak nyahhhh...wakakakakakakakakkaaaaa

    ReplyDelete
  3. cantik gemma ni..

    orang cantik2 memang selalu kene perhatikan..

    :D

    ReplyDelete
  4. dh kecik nk besar...dh besar nk kecik lak.. susah la..

    ReplyDelete
  5. hehe..iye ker tuan log bukan nak menjana trafik yg tinggi..apa2 pun bagus gak info...tak semua orang suka buah dada dia besar

    ReplyDelete
  6. Ngeri tol kalo asyik kena raba.

    T_T

    ReplyDelete
  7. ish...tau lah buah dada dia besar x yah lah nak raba2 lak!

    ReplyDelete
  8. dah kecikkan pun still besar.camner lah saiz asal ye?mmg memalukan punya buah dada besar..huhu

    ReplyDelete
  9. x bahaye ke kecikkan ek? wonder2

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!