BERSIH AKTIVITI BERFAEDAH.JADI JOM SERTAI

2.7.11 Suria Lekatlekit 15 Comments

Sekarang ni semua orang kecoh pasal perhimpunan Bersih yang bakal diadakan 9 Julai ni. Maka pada hari itu kalau berlakunya perhimpunan tersebut kita di nasihatkan tidak keluar untuk mengurangkan kesesakkan. Amboi sang lekit pun nak berkempen BERSIH jugak ker? Mesti la.. Sebagai rakyat, surirumah & warganegara Malaysia sang lekit pun ada hak juga.

Mari Ramai2 menjayakan BERSIH. Hasil carian google. Sekadar hiasan.

Jadi sang lekit tak nak la sorang - sorang berkempen BERSIH nak ajak ramai - ramai yang tak buat apa hari tu. Marilah sama - sama kita menjayakan kempen BERSIH 9 julai ni dari masa terbuang macam tu saja kan? Di samping mengeluarkan peluh & menyihatkan badan ia juga merupakan aktiviti yang berfaedah. Tak setuju dengan pendapat sang lekit? Siapa kata mengacam keselematan negara ia salah satu cara menyelamatkan negara jugak. Tak setuju jugak?

Amboi bukan main membangkang lagi korang dengan BERSIH yer... Dari korang dok rumah sambil bergolek2 depan tv, laptop, pc, enpon & sebagainya tanpa buat apa - apa 9 Julai & tak keluar untuk mengurangkan kesesakkan adalah lagi baik kita buat satu perhimpunan BERSIH kat rumah untuk memBERSIHkan kawasan rumah. Kan tu aktiviti menyihatkan badan. Mentang - mentang perkataan BERSIH tengah hot.. asal cakap pasal BERSIH je korang dah fikir perhimpunan serba kuning tu.

Bukan BERSIH yang kat atas tu tau.. Tapi BERSIH ni. Tetap glove kuning gitu

Biarlah mereka dengan perhimpunan serba KUNING & BERSIH tu.. kita buat je aktiviti bersih kat rumah. kekekekekekeke

P/S : Harap2 Maskot DIGI tak keluar buat promosi hari tu takut kena tangkap lak. Almaklum la sewarna. Just Joke

15 comments:

  1. setuju 100% !! Baik buat program BERSIH kat rumah..! sian kat para peniaga yg bakal terjejas pendapatan dek perhimpunan tu nanti.. cam tak de kerja lain je nak buat derang nih..! hishhh!!

    ReplyDelete
  2. suspen betol lah,huhuhuhuhu kak lekat x yah pegi jauh2 kat umah kita boleh berkempen bersih,huhuhuhuhuhu dari berlaku pertumphana darah baek kita berkempen bersihkan umah je utk menggelakkan nyamuk aedes membiak kat umah kita betol kan :)

    ReplyDelete
  3. org yg masuk perhimpunan bersih tu mmg x tau bersyukur,pembangkang mana tau bersyukur dgn nikmat ALLAH,hahahaha

    ReplyDelete
  4. nak tendang awak laju2 boleh?grrrr

    ReplyDelete
  5. tak boleh sebab sy tgh pregnant 7 bulan..

    ReplyDelete
  6. wahhh pandai main hot topik nihh!!!


    mesti polis terapik tak menang tangan kawal terapik ko kan nyah kan...


    meletop2 pung pang pung pang.. hahahahah :P keeeeelas~~~

    ReplyDelete
  7. arrayah.info - Analisis di antara KHILAFAH 2.0 dengan BERSIH 2.0

    ReplyDelete
  8. Nyah laki aku punya idea.. aku tukang karang jer... kekekekeke

    ReplyDelete
  9. hehehe...mmg parti "bersih" nie...
    jom bersih membersih~~~

    ReplyDelete
  10. oooo bersih tu,,pakai amah ....saya ada satu misalan...andaikata bersih diibarat berak tengah jalan, ramai rang bantah, malangnya orang yang bantah tu berak tengah jalan jugaj sebgai satu bantahan...kerajaan tak kecoh pun..sebab taik dorang wangi ke?

    ReplyDelete
  11. ahaha jom sis. kite bershkan rumah hahah

    ReplyDelete
  12. kerajaan sekarang penipu
    pemimpin kurang ajaran dan didikan agama
    korang buka ni ... http://rawatanislamtasnim.blogspot.com/
    baru korang tahu

    ReplyDelete
  13. kesian epi kene jage perhimpunan bersih ni. xde pekdah sggh. bersihkan umah bagos. jom! haha

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!