TETAP LELAKI WALAU BER 'ANU' PEREMPUAN

25.7.11 Suria Lekatlekit 16 Comments

Kalau dah lahirnya lelaki tetap la lelaki walau kau bersolek sampai hilang terus kejantanan kau, habis beribu riban tukar alat kemaluan semata - mata nak jadi seorang yang lahiriahnya perempuan yang sempurna.

Carian Google

Kat Malaysia banyak kes pembedahan jantina di kalangan pondan, maknyah & apa je gelaran bagi mengambarkan lelaki yang bernaluri wanita ni. Terbaru kita semua tahu kes permohonan seorang hamba Allah yang nak tukar identiti (Nama & jantina) pada mykad dia sebagai seorang perempuan dengan alasan dia dah buat pertukaran jantina.

Kalau berjaya sekalipun dia menukar identitinya sebagai perempuan tapi bila mati tetap dia seorang lelaki walau cuba melalui rutin hidup sebagai seorang perempuan pun. Jenazah dia juga akan di uruskan sebagai seorang lelaki sehingga la kepada pembacaan talkin.Takkan di sebut identiti wanita yang cuba di tukar kat dunia. Hukumnya sangat jelas. Lelaki tetap lelaki. Takde apa yang dapat mengubah hakikat kejadian tu walau cuba di ubah dari segi fizikal & mental sekalipun.

Bagi mereka yang menghadapi krisis identiti macam tu.. Yang di lahirkan lelaki tapi bernaluri kewanitaan berfikir la sebelum membuat keputusan merubah sesuatu yang besar dalam diri korang sebab banyak terjadi keseronokkan menikmati hidup mengikut tuntutan nafsu & hati ni akhirnya sesal yang datang di akhir cerita. Takde seorang lelaki yang menukar jantinanya bahagia & berpuas hati dengan apa yang di lakukan hingga akhir hayat. Semuanya berakhir dengan keluhan kesal yang tak terkata.

16 comments:

  1. betul tue menyesal jer nt macam apa dlm metro ahad semalam..tak pasal2 derita sorang2

    ReplyDelete
  2. sepatutnya kita kena jd org yg bersyukur dengan apa yg dikurniakn oleh Tuhan... huhu

    ReplyDelete
  3. bersyukur dengan apa yang Allah bagi, Alhamdullillah ^^

    ReplyDelete
  4. Kita doala supaya dia berubah kak.

    :)

    ReplyDelete
  5. tak bersyukur la orang macam tu..

    ReplyDelete
  6. smoga mereka di beri hidayah..
    cuba memelihara ciptaanNya sebaik mungkin :)

    ReplyDelete
  7. memang kasihan insan sebegitu namun..apa daya kita, hanya mampu menasihati dan berdoa, selain nya bergantung kepada imannya..

    ReplyDelete
  8. hanya Allah sj yg tahu kan..kita nk menghukum dia pon kita x berada dlm situasi dia..apa yg berlaku jdkan pengajaran buat kita semua..

    ReplyDelete
  9. susah nak cakap..sbb kita tak rasa.. hurmmm..moga2 dia diberikan hidayah lar kan lekit..huhuhu..

    ReplyDelete
  10. walau kita dapat rasa pun kita tak boleh mengubah hukum atau kejadian.. so kita terpaksa terima la..

    ReplyDelete
  11. dah sah2 lelaki, jgn mimpi r nak dapat.

    ReplyDelete
  12. alahai kesiannya.. ni mesti kecik2 dulu teringin nak dpt bf k-pop ni...tk sedar kot dia ni m-pep

    ReplyDelete
  13. die ttp berdosa..hanya khunsa sj yg layak tukar jantina ni...hmmmm.....

    ReplyDelete
  14. mcm model brazil dlm blog kak lulu tu,hahaha apa nama ntah aku dah lupa

    ReplyDelete
  15. ahhh nama model brazil tu LEA T,dulu dia lelaki,tp tukar jantina jd pompuan,hu3

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!