HAPPY BIRTHDAY CIK LALA

20.9.11 Suria Lekatlekit 19 Comments

Hari ni genaplah sebulan umur cik lala @ shahila. Kalau ikut kiraan hari.. Umur Cik Lala hari ni dah 32 hari tapi memandangkan Cik Lala Di lahirkan pada 20 Ogos maka 20 Sept la untuk meraikan Hari lahir Shahila yang ke 1 bulan.

Wah Raikan tu.. Ada birthday party ker? Mana ada.. Tetap la Cik Lala di jamu dengan susu ibu. Takde kek, jajan, gula2 bagai. Cik Lala sekarang kuat meragam.. Mungkin hasil dari badan dia yang kurang sihat. Sang Lekit tengok suntikan BCG Cik Lala baru nak nampak kesan, mungkin sebab tu la cik lala demam kot. Tapi demam ni sekejab ok.. sekejab tak ok. Kadang2 malam je demam.

Apapun Selamat Hari Ulang tahun kelahiran yang ke 1 bulan Lala. Mummy & Daddy Love U

Macam baru menang Boxing je gayanya.. Tahniah Lala
(Baju Acu Yang Beli.. Mesti Lala Rindu Nak Dengar Acu Nyanyi Lagu Ikan Kaloi, Kan??)

19 comments:

  1. Hehehe hepi 1st month bday dear lala.. Apa yg pntg licin btoi kepala dia.. Cukur abeh!! Hik3!!

    ReplyDelete
  2. alololo comels nya.hehehe hepy sebulan buffday cik lala.hehehe

    ReplyDelete
  3. hehe3.. cumilnyer cik lala... mcm nak terbang naik ke bulan

    ReplyDelete
  4. cepat je rasa masa berlalu..dah sebulan dah dia..

    ReplyDelete
  5. Salina@IbuAqil.. Cik lala ni rambut dia jenis nipis.. Ni kes org tua2 la srh buang semua nanti tumbuh rambut baru cantik. Ikutkan je la..

    ReplyDelete
  6. yeayyy dah sebulan! tinggal beberapa ari je mamanye nak abis pantang huhu..kira yg tu kan? hahaha

    ReplyDelete
  7. comelnya.. ;)
    dalam pada genap sebulan umur dia, mesti tak sabar tunggu habis pantang.. ;)

    ReplyDelete
  8. happy bufday jugak..moge cik lala makin2 cute.. ;)

    ReplyDelete
  9. yihaaaaaaa..dah sebulan.ibunya pun dah nk abes pantang tak lama lg

    ReplyDelete
  10. tada....
    dah botak cik lala...
    hehehe..insyallah..semoga membesar dgn lebih sihat...

    ReplyDelete
  11. tak lama dh nak habis pantang tu

    ReplyDelete
  12. wwaaah , cik lala da sebulan.
    happy2 yaa! mmuahx

    ReplyDelete
  13. dah tengok gambo si kecit ni..halusss hahaha jangan marah tau!

    ReplyDelete
  14. comel macam ibunya juga... lama tak singgah sini.. semoga lekat lekit gurl akan lebih ceria2 selalu bersama anak dan suami tercinta...

    ReplyDelete
  15. halus je dia je..dah ibunye pun comel..dah sebulan si kecik..
    amacam maknye..sihat tak?

    ReplyDelete
  16. haha^^ semoge terus membesar dengan sihat c comel lala!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!