PENGAMBARAN FILEM LUCAH DI TAMAN NEGARA

8.6.13 Suria Lekatlekit 10 Comments

Amboi.. kemain depa noh.. suka suki hati kuning depa ja nak buat filem lucah kat Malaysia ni kan?? dah tu siap cakap adengan porno tu tak salah dari segi budaya masyarakat tempatan. Sapa depa yang berani buat camtu?? Kat mana lokasi pengambaraan filem lucah tu??

Geram jugak la kan.. kalau orang asing masuk sini suka suki hati kuning nak jadikan Taman Negara kita sebagai tempat shooting filem lucah depa tanpa rasa bersalah memang ini boleh menyebabkan marah. Bukan je penduduk kat situ.. yang tak duduk situ pun rasa macam nak khatan seseko sampai kontot kan?? Baru depa ada akai, kan??

Lokasi yang di dakwa menjadi lokasi pengambaran
JERANTUT - Penerbit filem asing dipercayai menjadikan Taman Negara sebagai lokasi pembikinan filem lucah
Penggambaran tersebut dikatakan dilakukan dengan melibatkan pelakonnya berbogel di Taman Negara Kuala Tahan di sini sehingga mencetuskan kemarahan penduduk tempatan.
Wan Amizan mendedahkan, penggambaran seumpama itu tidak sepatutnya berlaku kerana ia memberikan imej buruk kepada negara.
"Saya menerima aduan daripada penduduk dan semasa membuat lawatan mengejut di situ awal April lalu, saya telah melihat sendiri beberapa adegan yang tidak sepatutnya.
"Malangnya, pengarah produksi asing berkenaan tetap berkeras mengatakan adegan itu tidak menyalahi budaya tempatan dan sebahagian merupakan arahannya," kata beliau semasa ditemui pemberita.(Sumber asal dari blog PAAPAADA)


Setiap pengambaran yang nak di buat kat Malaysia ni rasanya kena pantau betul2 kan.. masa permohonan takkan la dorang nak cakap buat filem lucah ye dak?? Pasal perfileman ni den bukanlah orang yang arif tapi rasa pihak yang berwajib kena buat kerja lebih sikit la supaya kejadian yang sama tak berulang. Jangan sampai filem lucah & Malaysia jadi sinonim sudah. Jangan nanti sebut jer malaysia orang terus fikir filem porno pulak. Menjejaskan imej negara & memalukan kerajaan memerintah yang semuanya dari kalangan orang2 Islam. tak gitu.



** Nak luaskan perniagaan online anda.clik sini >> Tauke Online <<

** Penggemar Mister Potato kena tahu pasal ni >> Pasal Mister Potato <<

** Dok berfacebook, bertwitter sampai bosan & nak cari sesuatu yang baru. try ni.. Sambil online sambil share iklan sambil dapat duit. Jom sign up sekarang. Free je kat sini >> CARI DUIT KOPI SAMBIL ONLINE

10 comments:

  1. OMG... Rubbish sangat... Harap2 ketajaan ambik tindakan tegas... Takut2 esok pelakun extranya orang tempatan...

    ReplyDelete
  2. adoi...melampau la dah ni..

    ReplyDelete
  3. hurmmm...lepas ni femes lagilah malaysia...malulah kita ni hah...

    ReplyDelete
  4. Salam Mummy Lala...
    uhuhu... tak patut pengarah tu buat mcm ni..
    biadap namanya tu

    ReplyDelete
  5. Huishhhh pesal x kabo awal2...leh skodeng hihi

    ReplyDelete
  6. salam jom join segmen nie...hadiah menarik :)http://kacangsebuncis.blogspot.com/2013/06/1-st-parody-games-u-ndang-2-parody.html

    ReplyDelete
  7. suka hati depa ja na.....teruk betulll

    ReplyDelete
  8. kenapa tak tangkap je mereka. apa polis malaysia takut ke nk tangkap

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!