DAYANA & WAN SAKINAH SUDAH BOLEH KELUAR BERSAMA

26.7.13 Suria Lekatlekit 5 Comments

Kalau betul Alhamdulillah la kan.. Nak bermasam muka pun dah termadu & bermadu. Jadi apa jalan yang ada selain berbaik. Tapi statement tu bukan dari dayana mahupun wan sakinah tapi dari suami mereka Ashraf Muslim.
Ashraf menegaskan bahawa Dayana tidak pernah minta untuk dilepaskan malah dia juga sayangkan kedua isteri dan keluarga mereka.
 
Ketika ditanya tentang hubungan isteri-isterinya Ashraf menjawab, "Alhamdulillah hubungan Dayana dan Sakinah ok." (ketika sidang media berlangsung Ashraf menerangkan Dayana dan Sakinah sedang keluar bersama-sama). (Artikel penuh boleh baca kat sini >> "Dayana & Wan Sakinah Sudah Berbaik" - Ashraf Muslim
Dah boleh keluar bersama tu nampaknya dayana cuba terima la madu dia antara dia & suaminya. Memang susah tapi sebagai wanita yang baik macam dayana tu nampak dia ada usaha untuk menjernihkan keadaan & menerima wan sakinah.
 

Sebagai seorang perempuan & isteri.. Kita mesti dapat rasa perasaan dayana. Perasaan sakinah tak sesakit dayana jadi kita lebih tertumpu pada perasaan dayana la kan?? Mungkin bibir mampu ucap kata maaf tapi dalam hati bukan mudah nak terima apapun percubaan untuk terima apa yang terjadi adalah bermula dari ucapan maaf dari bibir. Kalau kita ucap selalu mungkin jadi satu doa yang termakbul & akhirnya kemaafan tu menjadi ikhlas.

Semoga mereka menjadi satu keluarga yang bahagia. Siapapun salah & siapapun yang betul.. Bukan jadi persoalan. Bila perkara tu dah berlaku nak tak nak terpaksa juga cari jalan yang terbaik agar apa yang dah berlaku tu di layari dengan kebaikan.

** Dok berfacebook, bertwitter sampai bosan & nak cari sesuatu yang baru. try ni.. Sambil online sambil share iklan sambil dapat duit. Jom sign up sekarang. Free je kat sini >> CARI DUIT KOPI SAMBIL ONLINE

5 comments:

  1. kata Aisyah... "kemaafan dendam yang terindah" huhuhuhu..

    memaafkan dengan hati yang ikhlas dapat menyejukkan hati... berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikulnya..

    ReplyDelete
  2. semoga bahagia rumahtangga mereka.kan??

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, kite doa-doa aje lah yang baik2 untuk mreka. semoga doa2 yang baik itu adalah untuk kite juga (^_~)

    ReplyDelete
  4. salam Mummy Lala...

    alhamdulillah klu begitu..

    ReplyDelete
  5. Payung emas =)

    jemput singgah blogshop momoy
    ada jual lulur dan produk spa yg disupply ke spa. lebih murah dan jimat

    http://www.d-homespa.blogspot.com

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!