PESAWAT MAS MH114 TERLIBAT DALAM KEMALANGAN DI NEW DELHI

23.3.14 Suria Lekatlekit 5 Comments

Dalam isu Mh370 yang masih menjadi misteri kehilangan tetiba sebuah lagi pesawat MAS yang terlibat dengan kemalangan.

Pesawat yang membawa 180 penumpang dan anak kapal itu di katakan di rempuh oleh sekawan itik menyebabkan cermin pecah tapi Alhamdulillah tiada sebarang kecederaan cuma mungkin trauma jugak la kot sebab yelah.. MH370 masih lagi hilang tetiba Mh114 pulak terlibat dalam kemalangan kecil macam ni.
 -Sumber Sinar Harian-
Apapun syukur la semua selamat mendarat. Teruskan doa yang masih hilang.. Moga Allah memberi kemudahan pada misi mencari & menyelamat Mh370. Sehingga hari ini Allah masih mahu mendengar rintihan doa kita.. Dan sebab itu dia masih belum memberi petunjuk di mana pesawat MH370 berada jadi terus berdoa.

5 comments:

  1. Itik? Jenis ape terbang tinggi2? Xleh nk pk...

    ReplyDelete
  2. macam-macam hal lah kan...mcm mna lah itik boleh ada dlm lapangan terbang kan...

    ReplyDelete
  3. adohai.. sedihnyaaaa...
    akk smpi mimpi2 MH370 tsangkut kat jeti.. (bwh jeti).. tapi tak surelah jeti dalam negara ke luar negara.. teringat2lah Lekit, susah nak luput dr ingatan.. siang trbayang amlam merindu gitu..

    ReplyDelete
  4. salam mami lala..
    alhamdulillah..cuma rempuhan itik..

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!