SENARAI PETUGAS,WARGANEGARA & JUMLAH PENUMPANG PESAWAT MAS YANG HILANG DARI KAWALAN RADAR

8.3.14 Suria Lekatlekit 2 Comments

Pagi2 lagi aku dah baca berita yang bagi aku agak menakutkan, merisaukan jugak menyedihkan. Sebuah pesawat Mas yang dalam perjalan ke Beijing dari KL hilang dari kawalan radar & masih belum dapat di kesan.

Seperti biasa muncul spekulasi yang mengatakan pesawat MAS tu dah selamat mendarat di Nanjing China.. tapi kesahihannya aku tak tahu. Kalau betul Alhamdulillah.. hope khabar angin macam tu jadi kebenaran.

Masih tak tahu status petugas & penumpang pesawat MAS tu.. Jadi marilah kita doakan semoga semuanya selamat & tiada kematian atau kecederaan serius.

Kat bawah ni senarai petugas di dalam pesawat & senarai warganegara & jumlah penumpang yang ada dalam pesawat tersebut



2 comments:

  1. ada penumpang tu baru kawen & nk g beijing utk honeymoon kan..aduhai...

    ReplyDelete
  2. salam mami lala..
    terbaru ni berita menyampaikan ade 2 penumpang guna pasport palsu.. wallahua'alm...

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!