GAMBAR USTAZ KAZIM MASA TINGKATAN 4 BERPAKAIAN SEKOLAH

2.12.14 Suria Lekatlekit 4 Comments

Aku memang stalker tegar ustaz kazim elias nampaknya. Sebab ustaz kazim suka sangat throwback gambar2 lama dia.. macam best pulak tengok. Jarang nak jumpa ustaz yang suka ber throwback macam ni kan??


Mesti semua nak tengok kan macam mana rupa Ustaz Kazim masa zaman sekolah dengan berbaju sekolah. Segak ke tidak? Ensem ke tidak? skema ke tidak? Yelah.. ustaz popular la katakan...  Ok ok.. tanpa membebel banyak patah perkataan meh la aku tunjuk kat hangpa semua.. Ni la Ustaz kazim masa di sekolah dengan pakaian seragam sekolah. Siap bertali leher lagi tu.. confirm la budak baik kat sekolah. kekekekeke



Bagi yang terlepas gambar gambar throwback ustaz kazim dari bayi, kanak kanak & remaja meh tengok kat sini
Ustaz Kazim Masa bayi
Ustaz Kazim Masa kanak kanak
Ustaz Kazim Masa remaja

4 comments:

  1. Budak baik macam sayalah ni. Sentiasa ada 'tali leher' aka pengawas tau! Gambar throwbacklah best. Zaman gemilang terbilang dijulang haruslah tak habis nak cerita ^_^

    ReplyDelete
  2. datuk ustaz kazim elias memang best masa dengar ceramah yang dia bagi....memang terbaik...

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!