MAYAT MAYAT TERAPUNG DI TEMUI SEKITAR KAWASAN KALI TERAKHIR PESAWAT AIR ASIA DI LIHAT

30.12.14 Suria Lekatlekit 6 Comments

Sedih sangat.. Biarpun yang berada didalam pesawat tu mungkin tak ada seorang pun aku kenal tapi tetap sedih bila baca berita dah ada mayat mayat ditemui terapung di sekitar kawasan di mana di katakan kali terakhir pesawat tu di lihat.


Penutup tahun 2014.. Banjir yang amat teruk sehingga menyebabkan nyawa terkorban.. & trajedi pesawat penumpang Air Asia yang mungkin terhempas di laut. Manakala MH370 masih misteri hingga ke hari ni...

 Sumber Beautifulnara

Teguran Allah kepada manusia semakin keras.. Kita pula semakin degil..Takziah kepada seluruh ahli keluarga mangsa.

*Terkini*

P/S : terus doakan yang terbaik untuk semua mangsa2 banjir.. Doakan kekuatan buat mereka

6 comments:

  1. Baru tau dr anak td.dia cakap awani update kt twitter...sdihnya.

    ReplyDelete
  2. tu laaa..sebak jugak rasa.. Tapi syukur sudah dijumpai...at least tau laa hidup matinya.. yg mh370 tu masih tertanya2 kann..

    ReplyDelete
  3. sedihnya..takziah untuk semua keluarga,rakan2 mangsa..

    ReplyDelete
  4. Gambar macam ni akak memang tak boleh tengok. Mengundang sedih sebab akak ni berhati tisu toilet. Lembut sangat. Setakat gambar hantu akak tak kisah. Macam-macam bencana yang Allah turunkan nak bagi kita sedar tapi entahlah... manusia tetap alpa!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!