PESAWAT AIR ASIA DARI SURABAYA KE SINGAPURA PULA HILANG

28.12.14 Suria Lekatlekit 3 Comments

Ya Allah.. gigil rasa baca berita ni.. Sekali lagi pesawat penumpang hilang dari radar. Dah muncul pun macam macam spekulasi menakutkan tapi aku tak nak sebutkan kat entri ni cuma aku berharap semoga pesawat air asia tu selamat di temui.


Sama sama lah kita doa yang terbaik. Mungkin ada sesuatu Allah nak tunjukkan kepada manusia yang semakin lupa.

3 comments:

  1. mudah2an takde apa yang berlaku. mudah2an selamat.

    ReplyDelete
  2. kita doakan semua penumpang termasuk anak kapal selamat

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!