PESAWAT AIR ASIA DARI SURABAYA KE SINGAPURA PULA HILANG

28.12.14 Suria Lekatlekit 3 Comments

Ya Allah.. gigil rasa baca berita ni.. Sekali lagi pesawat penumpang hilang dari radar. Dah muncul pun macam macam spekulasi menakutkan tapi aku tak nak sebutkan kat entri ni cuma aku berharap semoga pesawat air asia tu selamat di temui.


Sama sama lah kita doa yang terbaik. Mungkin ada sesuatu Allah nak tunjukkan kepada manusia yang semakin lupa.

3 comments:

  1. mudah2an takde apa yang berlaku. mudah2an selamat.

    ReplyDelete
  2. kita doakan semua penumpang termasuk anak kapal selamat

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Ada bayaran di kenakan. Harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com