SEWA TAPAK BANNER IKLAN RM10 SEBULAN

12/30/2014 11:21:00 AM suria lekatlekit 3 Comments

Tu dia promosi sempena musim banjir katanya.. Tak boleh mahal2. Kang ada pulak yang tuduh ambil kesempatan atas musibah banjir yang melanda beberapa buah negeri. Bukan macam tu.. Kebetulan offer ni time musim banjir, bukan ambil kesempatan. Takde pun aku tulis sewa tapak banner iklan untuk mangsa banjir kan?? So jangan la negatif manjang.


Aku tak pernah la buat offer sewa tapak iklan.. Tapi aku pernah juga sewakan tapak iklan untuk beberapa produk atas permintaan mereka bukan dari offer aku la. Tapi rasanya dah boleh kot buka tawaran macam ni.. Murah jer.. Harga pengenalan katanya even sebelum ni harga orang sewa tu bukan harga yang aku tawarkan la. Harga dia mahal sikit la. Tapi takpe.. Sempena musim banjir ni aku offer banner size 200x170 RM10 je untuk sebulan.

Sapa2 berminat boleh PM kat FB. slot yang kosong korang boleh tengok kata atas & side bar tu yer.. Pilih je nak pacak kat side mana. kalau ada yang minat boleh jugak risik2. Semua PM jer kat FB.

P/S : Mesti ada kata.. blogger dah mula gila duit. Bukan gila duit.. manafaatkan blog dengan benda sampingan yang mendatangkan hasil. Bukan salah pun.. kan??harga pun bukan cekik darah sangat.. ye dak?? sekadar manafaat ruang kosong di blog jer

3 comments:

  1. Kak.suria memang baik. Blog kak suria ni memang popular tau. RM10 tu sangat rendah sebenarnya. Ada blogger tu yang sama popular dgn kak suria dari segi bilangan follower cas sampai RM50.

    ReplyDelete
  2. Murahnya... 'Kak Suria'.... (nak ambil hati ni, mana tau dia bagi free je letak banner kat sini sempena CNY...)

    Bolehlah buat duit macam nikan. Kalau dah hari-hari kita menatap blog, ada baiknya juga tambah pendapatan dengan cara macam ni. Akak ni memang tak retilah bab-bab urus niaga ni. Bab uruskan akaun bank sampai susut ahah, yang itu akak championlah!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com