FESYEN BERTINDIK KAT GIGI & ANAK TEKAK

24.3.15 Suria Lekatlekit 7 Comments

Pelik2 sungguh trend berfesyen akhir zaman ni.. Setakat bertindik kat lidah dah tak rare katanya. Ramai yang buat.. retis Malaysia pun ada buat apatah lagi bertindik kat pusat ramai orang melayu buat. Konon nak cari lagi rare.. maka terhasilah satu lagi trend berfesyen bertindik kat gigi & anak tekak. Gamaknya camna la nak tebuk gigi keras tu nak letak subang yer & camna la pakai subang kat anak tekak? Nak tau meh la kita tengok

Sumber google

Actually tempat tindik tu tidaklah atas gigi.. Memang jenuh nak gerudi la kalau nak tindik atas gigi kan? Nampak macam di celah antar gigi & ada yang dekat gusi.. Aku pulak tetiba rasa ngeri & nyilu tengok gambar gambar tindik ni. Telinga aku pun dah lama bekas tindik tu tertutup.. dah lama tak pakai subang apatah lagi anting anting kan. Dah tak rasa nak tindik semula.. apatah lagi nak buat kerja merapu tindik kat gigi ni...

Kalau nak tengok banyak lagi fesyen tindik yang pelik pelik boleh tengok kat sini Fesyen Bertindik Paling Extreme 

Ok tak extreme sangat katanya kat celah gigi.. ni lagi extreme tindik kat anak tekak.. Aku sampai sudah dok pikir motif tindik kat dalam tekak macam tu? Untuk apa gamaknya.. Tak boleh terima akal manusia kampung macam aku ni. Hahahaha... 

 Tak tersangkut makanan ke bila nak telan? hahahaha

Hope fesyen & trend camni tak menular kat masyarakat malaysia la.. Kang pelik jugak dok tengok bebudak asyik senyum jer.. Yelah, tak senyum mana orang nak nampak aksesori kat dalam mulut kan? sesia jer sesusah payah tahan sakit nak bertindik dalam mulut alih2 takde orang nampak so solution kena sentiasa senyum la.. hehehehe

Moral of the story.. haiwan pun tak sanggup buat benda2 mengarut ni tapi pelik manusia pulak tergamak lakukan kerosakkan pada anggota badan. Rasanya haiwan lagi sayang diri dari segelintir manusia... kesian.

7 comments:

  1. aku kene ulser kat tekak ni pon dah 2 hari sakit tak lalu nak makan minum..camne la depa ni sanggup buat..haha..keje gila..

    ReplyDelete
  2. alahai...gerunnya nengok...seremmmmm

    ReplyDelete
  3. Arghhh... tak sanggup nak tengok! Akak baca tulisan jerk tapi abaikan gambar. Yang tak sempat baca kat gambar tu minta maaflah ya. Harapnya komen ni mengena, tak main tembak jerk *_*

    Baru ni ada tengok gambar lelaki bertindik habis semua kat muka. Dok pelik rasanya macamana mamat ni basuh muka dan gosok gigi. Tension tengok hasil tindiknya yang pelbagai atas muka tu. Rimas pun ya. Ngilu pun ada. Pendekata semua kengerian terserlah di muka sampaikan tak sampai hati nak menatap muka orang-orang yang bertindik penuh macam ni!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!