GAMBAR TERKINI ZAMANI SLAM YANG DAH GEMUK

26.3.15 Suria Lekatlekit 5 Comments

Semua orang tahu sebelum ni zamani slam sangat kurus akibat pengambilan dadah kan? Memang sangat2 kurus sampai muka tu nampak cekung giler.. Tapi tadi ternampak update terkini tentang zamani kat fanpage dia.. dah berisi & makin ensem dengan rambut pendek dia.

Sumber google

Mesti ramai tak sabar kan nak tengok wajah terbaru dia kan? Mesti ramai peminat zamani syukur dengan keadaan perubahan zamani yang terkini. Dia nampak lebih sihat. Mungkin kesan dari proses pemulihan kot.


Apapun harap zamani Istiqomah untuk keluar dari ketagihan dadah. Zamani antara insan bertuah yang mendapat sokongan & doa ramai peminat yang berharap dia kembali pulih. Terima kasih zamani kerana tidak mensia2 kan harapan peminat & berusaha untuk pulih.

5 comments:

  1. Zamani ke tu? Jauh berbeza betul nampaknya. Makin sihat. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  2. kan lawa sikit uka die klu tak ... xencem langsung

    ReplyDelete
  3. Dah tengok dah gambar Zamani yang ini. Kalau 'gebu' macam ni kan baik. Barulah nampak encem sikit. Ni kurus kering macam tiang lampu, kalau makcik sebelah rumah tengok pun dia kata hisap dadah tau!

    ReplyDelete
  4. Eh, mana pi komen tetiba statik jerk page ni. Komen lagi sekali sebab tak puas hati!

    Gambar ni dah tengok dah. Barulah nampak encem. Kalau kurus kering macam tiang lampu, makcik sebelah rumah tengok pun tahu memang dia hisap dadah!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!