PELAKON MALAYSIA & FILIPHINA NI MEMILIKI WAJAH SEIRAS

1.3.15 Suria Lekatlekit 9 Comments

Aku perasan dah lama cuma aku tak tahu pelakon Melayu Malaysia ni nama apa sebelum ni. Tapi aku perasan muka dia memang sama sangat dengan pelakon filiphina yang sorang ni. Pelakon Filiphina ni dulu aku minat jugak masa dok gila tengok satu drama episod kat TV tu..

Sumber google

Yang pasti kedua dua ni memang hensem & berbakat dalam lakonan.. Tapi status kedua pelakon ni aku tak sure malas pulak nak jadi detective conan sebab aku bukan la fanatik sangat cuma sekadar tengok gitu gitu jelah..

Alahai membebel lupa nak tunjuk dua pelakon lelaki dari dua negara yang memiliki wajah seiras ni.. Meh la tengok jangan nak angau pulak yer lepas tengok.

Gigih aku combine gambar depa berdua ni tau hahahaha

Sama kan? Yang Shukri Yahya tu nak tengok drama dia sekarang Asam pedas Untuk Dia, setiap sabtu pukul 7 malam. Jericho Rosales aku tak tau pulak apa drama terbaru dia kat Philipine.. Aku dulu cuma tengok lakonan dia dalam drama Pangako Saiyo jer lepas tu aku tak ikuti sangat dah perkembangan dia.

9 comments:

  1. Shukri Yahya tu tak suka orang samakan muka dia dengan Jericho Rosales tu. Pangako Saiyo tu dulu nenek saya pun minat tapi.mak.saya tak. Pelik kan? Hahaha

    ReplyDelete
  2. Ada la sikit iras.....tp akak dh x taksub dgn artis2 ni la...kecuali abam remy ishak...

    ReplyDelete
  3. pangkor sayur lg hencem... hahaha...

    ok, muka mmg ada iras.. cuma karekter berlakon tak sama... jericho lebih romantika diamour...

    ReplyDelete
  4. Ha'ah...memang ada iras. Suka tgk lakonan dia skang ni. Sebab dah terjebak dgn citer #asampedasuntukdia ☺

    ReplyDelete
  5. Aha,cerita 'pengukur sayur' tu akak pun pernah tengok sebab heroin dia... Suka betul tengok perempuan tu *_* Yang pelakon Malaysia ni macam pernah tengok dia berlakon tapi tak ingatlah drama apa. Nama memanglah tak tahu kalau Suria tak tulis kat sini.

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!