SERAM.. GAMBAR MAYAT DI TEMUI SELEPAS 42 TAHUN MATI

3/21/2015 02:46:00 PM suria lekatlekit 4 Comments

Lama giler kot mati baru orang jumpa. Gamaknya takde waris kot. Kurang bersosial dengan jiran buat orang tak tahu dia dah mati. Tapi pelik jugak jiran tetangga tak bau busuk ke? bau mayat kan bau dia busuk lain macam sikit.. erkkk.. aku tak pernah bau mayat manusia tapi baca dari penceritaan orang lain la.

Sekadar hiasan. Sumber google

Ni kisah seorang wanita yang hanya di temui selepas 42 tahun meninggal dunia dalam keadaan duduk atas sofa di depan tv sambil disisinya ada cawan teh. Tu pun selepas polis memecah masuk untuk mengenalpasti siapa pemilik rumah flat tu. Katanya semasa masuk.. suasana rumah tu sejuk. Yang peliknya semua barang2 dalam rumah tu masih berada dalam keadaan baik & tidak rosak. Cuma bersawang jer..

Wanita yang dilaporkan hilang ditemui di kerusi ruang tamu berhadapan TV setelah 42 tahun menghilang. Hedviga Golik, dilahirkan pada tahun 1924, merupakan rakyat Croatia dikatakan membancuh segelas teh sebelum duduk di kerusi pilihannya dengan TV yang masih lagi menggunakan teknologi hitam putih. Polis Croatia berkata kali terakhir melihat mangsa adalah pada 1966 oleh seorang jiran.

4 dekat mati...  even tinggal tengkorak tapi masih dalam keadaan duduk. Kuat sungguh kan tulang dia. Moral of the story.. jaga kesihatan tulang dengan mengambil kalsium secukupnya untuk mengelakkan Osteoporosis. hehehehe

4 comments:

  1. huih.seram gak tengok..memang tulang dia kuat betul tu :)

    ReplyDelete
  2. memula baca tajuk ingat kan jumpa gambar mayat..rupa nya jumpa mayat..gile la..42 tahun baru jumpa..yang melaporkan dia hilang tu tak ke cari kat rumah dia..pelik la..

    ReplyDelete
  3. Eh... Lamanya hilang orang tak perasan kan?

    ReplyDelete
  4. Peliknya takkan takda bau langsung ya! Kalau sehari dua okeylah, ni dah lebih empat dekad baru jumpa. Memang ohsem jiran tetangga termasuk si mati juga. Moral of the story tu yang tak tahan. Nak pi cari susulah, nak kuatkan tulang temulang ni!

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT.
Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda. Admin blog tidak bertanggungjawab atas setiap komen yang anda tuliskan di sini

BERMINAT UNTUK KOLABRASI DENGAN BLOG LEKATLEKIT

Blog lekatlekit.com menerima sebarang kolabrasi untuk review produk atau servis. Syarat sangat mudah

* Review berbayar dan harga masih boleh di runding
* Sekiranya produk kosmetik/supplement/ubat pastikan berdaftar dengan KKM & tidak boleh overclaim
* Kalau produk makanan/minuman tidak boleh overclaim
* Andaikata produk/servis di masa akan datang mempunyai kes seperti di kesan mengandungi bahan terlarang atau servis anda mempunyai unsur penipuan, admin berhak memadam serta merta artikel review di blog
* Kalau produk atau servis anda bersih dari sebarang masalah, Artikel kekal selagi blog wujud.

Syarat ini Berkuatkuasa serta merta dari tarikh 21 Oct 2017

Sekiranya berminat berkolabrasi dengan blog lekatlekit.com email ke lekatlekitgurl@yahoo.com