MUKA EMMA MAEMBONG BERJERAWAT AKIBAT DISIHIR

21.5.15 Suria Lekatlekit 6 Comments

Sapa la gamaknya yang menyihir emma maembong sehingga berjerawat yang serius sampai katanya kulit muka dia terkoyak. Macam mana gamaknya terkoyak kulit muka tu? Bunyi macam ngeri pulak.


Tapi kesahihan cerita konon di sihir emma maembong tidak menyiakan atau menidakkan. Katanya dia dah pergi check darah semua takde masalah. Dia sendiri tak pasti kenapa perkara tu berlaku pada diri dia & apa penyebabnya tapi dia cuba berfikiran positif la.


Tak tau la samada betul ada yang menyihir dia atau tak.. Tapi tak mustahil perkara macam tu boleh berlaku akibat sihir tapi kes emma maembong ni tak tau la kot2 dia stress pasal putus cinta pun boleh jadi menghasilkan sekebun jerawat nan  berbunga katanya.

Yang penting muka aku yang pernah subur dengan jerawat bukanlah akibat sihir tapi maybe terlampau banyak tengok filem seram tengah malam. hahahahha

Apapun semoga kulit emma maembong yang putih gebu tu kembali pulih. Insya Allah setiap penyakit ada penawar kecuali mati. Maka selagi hidup ada jalan untuk berikhtiar.. Maka rebutlah peluang wahai pengasas2 kosmetik yang ada. Boleh taja rawatan kulit kat emma maembong, kalau berkesan dah tentu benefit anda yang dapat. Kalau rasa nak buat amal jariah boleh taja den. hahahaha

Moral of the story.. jangan biarkan muka anda di selebungi... Jerawatttttttttttttt!!


yang menarik untuk di baca :
Yang bercadang untuk ke hong kong kena baca ni. Kenapa perlu ke hong kong sepanjang bulan Jun - Ogos bukan bulan lain?
Haven’t been to Hong Kong during the summer yet? You’re missing out big time!

6 comments:

  1. Ooo patutler... dalam cerita "Isteri Separuh Masa" macam ada nampak kesan jerawat.
    Kesian Emma semoga cepat sembuh seperti sediakala

    ReplyDelete
  2. Kalau dah namanya retiskan... muka berjerawat pun wartawan sibuk nak tulis pasal apa... Cubalah muka kita ni yang berjerawat bak sekebun bunga yang berduri (Oppss...ternyanyi sama lak!) takda sapa pun peduli nak tanya apa penyebabnya!

    ReplyDelete
  3. Patut la.dalam.Isteri.separuh masa muka emma nampak.tak mcm.seblm.ni

    ReplyDelete
  4. hehehehehehehe...hmm. tak tau la nak komen pasal sihir jd jerawat ni.. huhuhu..

    ReplyDelete
  5. Ooo ada eh sihir tumbuh jerawat? X tau pun. Akak pun cam suria pernah mekar jerawat masa tu nk kawen dah. Tp bkn sihir la.. Sbb hormon

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!