DATO SITI NURHALIZA & SUAMI BINA MASJID DI SG PETANI

19.2.11 Suria Lekatlekit 4 Comments

Tahniah pada Dato Siti Nurhaliza & suami diatas kejayaan mereka membina sebuah masjid yang tersergam indah di Sungai Petani Kedah.


Kalau Artis Lain sibuk kumpul modal nak buka SPA, butik, Produksi film, Recording Company.. Siti Nurhaliza yang dah ada lebih dari tu memilih membuat kebajikan untuk Pembinaan Masjid. Dah siap pun.. Khabarnya akan di rasmikan Oleh Sultan Kedah. Untuk keterangan lanjut sila terjah ke blog : BLOG SENSASI

Moga dengan sumbangan ini Beliau & suami mendapat keberkatan dalam hidup, di limpah rezeki yang berganda - ganda. Amin

4 comments:

  1. moge rezki siti terus murah, cume sedih dia blm ade anak sendiri

    ReplyDelete
  2. bagusnya dia..nih yg respek kat siti ni..cumanya..bila dia nak pakai tudung betul² eh..

    ReplyDelete
  3. Dato Siti dah kaya tak pe nak buat masjid banyak mana pun... bagus2, moga2 niat ikhlas Dato Siti diberkati...
    banyak pahala tu... sampai mati pun tak habis2 selagi ada org pegi semayang kat situ... bestnye!!!

    ReplyDelete
  4. bagus la mcm tu. melabur duit di tempat yg sepatutnye kan :)

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!