DI SEBALIK SEBUAH LAGU...

14.2.11 Suria Lekatlekit 5 Comments

Dalam kehidupan kita seharian tak kira dalam episod yang lepas ataupun yang sedang di lalui.. Kadang - kadang tanpa kita sedar atau mungkin kita sedar cuma terleka di buat nikmat kebebasan & keseronokkan buat kita terlupa akan KARMA. Pernah tak korang tiba - tiba tersedar dari satu kesilapan yang korang lakukan hanya kerana sebuah lagu yang pada mulanya melodinya yang berjaya memikat hati korang. Seterusnya korang cuba pula memahami lirik lagu dan bagai penampar melekat kat muka ketika sedang nyenyak tido.. Korang tersedar & berkata.. APA YANG AKU SEDANG BUAT NI??

Taknak share kisah di sebalik lagu tapi just nak share lagu tu jer... Korang selami & fahamilah sendiri yer...




Lagu ni benar - benar umpama penampar gergasi yang pernah melekat kat muka Sang Lekit dulu. Tapi tu kisah yang dah lama berarkib. Takyah nak kupas kupis lagi.

Bila bagai kena penampar dengan lagu ni.. Maka muncul pula lagu ni buat Sang Lekit sampai hari ni still touching kalau dengar.. Lirik dia totally harus di jadikan panduan kita kehidupan lebih - lebih lagi pada pasangan yang bercinta. Kita tak tahu apa tertulis di hari depan untuk kita dan dia.. Namun jika berani jatuh cinta, maka harus berani juga menerima kemungkinan yang datang.




Bila kita pernah membuat satu kesilapan besar dalam hidup.. Untuk keluar dari rasa bersalah tu takkan mudah namun hidup tak boleh berhenti. Sampai bila untuk kita yakin kita telah di maafkan.. semuanya bergantung kepada diri sendiri. Kemaafan akan jadi terlalu mahal andai hati yang terluka itu tidak mudah sembuh. Buat renungan diri sendiri & semua.

5 comments:

  1. 2-2 lagu ni saye suka..lirik dia menyentuh perasaan..T_T

    ReplyDelete
  2. wah entry ko kali ni nyah...syahdu syahdan gitu.....ni mesti pengaruh hormon membawa budak nih.. :P

    ReplyDelete
  3. kadang hanya lagu yang dapat melayan jiwa. huhu.. kadang lagu juga yang menambahkan lagi kesedihan bile terkenangkan sesuatu yang manis dh berlallu dn sgt rindukan detik itu. :)

    ReplyDelete
  4. wah
    leh jd pakar motivasi cinta dah ni
    byk pengalaman nmpk..hehe

    ReplyDelete

KOMEN BAIK2.JANGAN MENCARUT NANTI KENA CUBIT. Anda bertanggungjawab pada setiap komen anda, tuan empunya blog tak campur ok!